pampers

As salam sumer...sihat x?? sihat lah kan...x sihat g makan ubat hokeh... rini mak jemah nak citer pasal pampers...

eh anak korang mesti pakai pampers mahal mahal kan...hehe...anak anak aku bontot orang miskin..so..aku sarungkan pampers murah murah cukup...kalau pampers jenis washable cam CD okeh jugak...huhu...ehh CD pon mahal tau..tapi yer lah kan..leh pakai lame...so berbaloi...tapi sebab mak jemah ni pemalas ya amat..so..cd kena out of list lah okeh...

okeh...kisahnye gini...

Aku ni pengguna tegar DRYPERS since marsya lagi...so..continue sampai si adik ni ha....marsya dulu pernah jugak aku try mamy poko...nenek poko...atok poko..sumer reject...dah kate bontot anak aku bontot orang miskin..so...paham paham lah kan..hahahaha...marsya pakai pampers sampai dia berusia (wahh ayat berusia tarak tahan..:P) 2 1/2 tahun x silap aku..pastu trus dia stop..so far..marsya memang senang sangat nak train dia...kalau orang lain soh anak dorang kencing dulu b4 tdo..marsya takde gak..kadang kadang aku soh jugak...kadang kadang x..dia landing trus...dia ni jenis penjijik (bukak rahsia dia skit) ...serba serbi lah...kalau makanan tu lain macam je..jangan harap dia nak sentuh...so..dia kalau rasa nak terkencing....memang automatik..mata dia terbukak...(seram aku mata terbukak tiba tiba macam citer citer santau santau tu..eeeeee...gegurl besar leh tanjat tanjat tau) so...aku ni xde nak risau sangat tilam lenjun ke...lenjun...hantar dobi sudah kan...:P citer pasal dobi....ni biler lah si kinchan nak amik comforter aku kat dobi tu ha...de 4 ye abang...nak tunggu sampai si nepal bawak balik ke?

stop pasal pampers si kakak..

ni kisah pampers si adik lak...aku pakai kan dia 2 brand....1 DRYPERS...1 g DRYFIRST (tak jauh beza pon ha..) ...tapi the best still DRYPERS lah bagi mak jemah...kisahnye...khalish ni kadang kadang tu tdo suke terlangkup...kadang kadang ngereng...makanye....kencing dia tu slalu lah ke satu side aje...bebird kan...suke suke dia je nak hala mane..kalau gegeurl...sopan skit..muahaha...ni bebird...:P
aku ni manjanglah asik tukar baju dia memalam tu kadang kadang sampai 3 kali...giler ko aku basuh baju dia sebakul...haiishh....xleh jadi..kebetulan lak aku terjumpe pamplete pasal night pampers brand babylove..baru jugak kot pampers night ni...dia de kasi trial...tapi kena isi borang dulu lah..isi online je wei....semua dihujung jari anda..makanye...last week sampai lah trial pack itu ke rumah ku syurgaku..:)

aku try last week...okeh kalau b4 ni...kol 3-4 pagi..aku bangun tok tukar pampers khalish....pas 2x pakai pampers ni...aku memang tak tukar sampai pagi esoknye tu...maka dipendekkan citer..aku akan masukkan stok baru pampers dalam list nanti...:)


 dak kenit ni memang lesek ...kadang kadang tu aku kepitkan aje badan dia kat celah kelengkang aku...:)

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH