kehilangan

wahhhhwaaaawaaaa.....nak nangish esak esak leh x????  stroller maclaren quest khalish hilang.....


addooiii...hilang kat parking lot downtown kajang......kinchan lah ni...huhu..dia ingat dia dah masukkan dalam bonet...aduiiiii....tup tup smalam ...mase nak kuarkan tok jenjalan kat one utama stroller tak dop kat dalam bonet...wahh..mood mak jemah spoil hokeh...muke trus masam...aku sayang sangat kat stroller tu...sebab aku kuarkan duit sendiri beli...hahahahha....aku beli mase aku pegnen dia 8 bulan okeh!!!...lagi 1...stroller tu tahan lasak...ape yang tak naik..beras....minyak..ikan ayam...macam macam dh naik...tambah tambah dah pernah memenangi contest ...lom sempat pakai lagi hokeh hadiah tu...:(

muncung aku sedepa ...ingat nak balik je...nasib lah..aku de bawak carrier...sangkut lah ko dik kat leher apak ko..aku malas...mood aku hilang abis ni...xmoh cakap hokeh ngan kinchan smalam...pastu trus aku cari butik charles n keith....sebab marahnye pasal...sampai tak nampak butik tu kitaorang dah lalu...muahahaha....terus cari kat search board...tu ha..depan mato...hehehe..hati sdikit gumbira bile nampak kasut n handbeg..hik3...try try try...appp..mak jemah kenan kat 1 handbeg..tp test yang lain lain dulu....ooopps...still kenan kat yang 1 itu....okeh beli handbeg je lah...kasut takde yang kenan...pastu...terus ke cashier...pastu kinchan suweeett suweeet ke aku..dia tepok tepok bontot dia dimane ia menempatkan wallet dia...ha...!!! mak jemah masukkan semula wallet mak jemah dalam handbeg..hahaha...terus muka ada sikit senyum jugak.......mood kembali eppy...wink wink wink...tq abang...



pastu masuk terus ke PDI store...ha ko...melambak sale..oohh..mak jemah pitam kejap....tak sanggup dan tak sampai hati sale sale itu melambai lambaikan tangan mereka memanggil manggil mak jemah soh amik sebarang 2 ...ahahhaha....ditarik tariknye wallet mak jemah...adehhhh....letih mak jemah halang...appp..tersambar jugak spec sbijik...hehehe...

 ko kan kak..memang sakit ati kan kalau mak ko nak memodelkan diri...ade je muke x semenggah ko!...:P

 cun tak kakak???


 snap pic sendiri u olls...set kan timer...blluueekk..muke dah macam noh kumpulan ujan





 nasib bawak carrier...kalau x..jenuh lah nak mendukung si bobot ni..



hahaha..dah macam mando aku nengok pic ni...mesti buhsan ngekor mak jemah...saper soh janji ngan ai kan nak blanje...hik3...


pas pusing pusing..makan makan....kinchan kabor dia akan ganti balik stroller yang hilang tu...appp...cecepat otak ni pikir nak beli stroller ape..??? woooppp...tingggg!!!!!!!! dah dapat...mase kitaorang dok makan tu...sbelah kitaorang de couple bawak stroller quinny buzz...kinchan tanye brape yang tu...tak mahallah..RM2K++ JEWWWWWWWWWWWWW...
tertelan burger kinchan dengar..hahaha...pastu aku cakap..de brand Halford tu...de 1 design sbijik cam quinny buzz tu....tapi aku tak tahu pe name dia..so..tab kan ado...search lah...search search...aku dah jumpe namenye...Halford Zuzz 4...yang available kat butik dat time..One Baby Store ngan Faulous Mom...harga same...cume lokasi terhampir adalah Fabulous mom...tapilang alang kami kat 1 Utama...kitaorang cube survey survey butik baby..terjumpe Moms Care....xde plak zuzz 4..ternamapak maclaren quest..hati jadi sayu gilos...huhu..rase nak nangis u olls....T________T

1 bangunan kitaorang survey...langsung xdop Zuzz 4...so kitaorang decide nak gi beli kat FM ajolah...dah alang alang lalu puchong nanti kan...

kinchan surrender..dia mantok..so..aku lah driver dorang...:P

 khalish baikkkkkkkkkkkk sangat time ni...akak tu dok lah dukung dia..agah agah dia..kemain suke dia dpaat landing kat bahu pompuan lain..ko jangan macam macam dik...ko tu baru anak ikan yek...



kat bonet hanye letak stroller dia je...pasni balik kampung...xleh bawak stroller dah..dulu nye stroller leh lagi...hahahha....nak beli MPV...x mampu lagi.tapi kekdahnye same je wei..MPV bonet bukan besor pon....haahaha...pi mai pi mai..hat tu gok....




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH