sporting ke?

weehoooooooo....mak jemah buhsan...mari mari..ai nak wat sesi gossip gossip skit... aku ni just nak kasi pandangan aku jer lah...betol ke x ke...memang kompem lah aku x betol kan kan kan..elele...nak ngata aku lah tu....sob sob sob ~~~

eh korang peminat beautifulnara x...de bace tak gosip terbaru pasal komposer Ajai tu....pe pandangan korang??? mesra tak depa??? eeeuuwwwww...

k....AKU BUKAN PERFECT SANGAT ...cume ni pandangan peribadi aku lah erk... bini dia si liza tu kabor tak melatah...erkk???? wahh...hati batu ko kan liza...kalau mak jemah ni...dah aku hamun seantero malaya...
ehh...ko leh cakap..tak sentap pon...very the Lekkk Lu ko kan... 

 sedap landing dik atas riba ajai...hehehe

memang kau hanye anggap foto tu hanyelah sekadar foto biase..ko biar betik..lek lek je ko kasi laki ko peluk peluk pompuan itu ini...wahh...sangat hollywood dowh! 
dia kabor lah..ajai ni x pernah tak balik kat umah...hehe..klakar plak aku bace..maksiat ni x semestinye kena wat malam hari....hehehe..siang siang pon okeh what!!! terang....xyah malap malap...aaapppppppppppppppppppp....^_______________^

lelaki boleh cipta pelbagai lasan yang bagi kiter masuk dek akal...ooohh ye...dia g kejer...(okeh isteri angguk aje..)  pernah tak terdetik kat jauh disudut hati korang...mereka boleh berpaling tadah...bak kate my BFF...tak ade sesiape boleh menafikan hak ko sebagai isteri..betol !!!! tapi kiter perlu menelan kekdahnye....
ko kena telan ape jugak yang laki korang buat blakang korang...wooppppwooopppppp

tapi ni dah sampai gambar gambar tu terpampang depan mate...(itu pic yang namapak..yang tak nampak leeeyyy???) ko lek je cakap sdikit pon tak melatah...seyes aku salute lah! aku sendiri takkan boleh setabah ko! sebab bagi aku 1 aje...once ko dah peluk pompuan lain..bagi aku ko dah tak perlukan aku lagi dalam idup ko! aku TAKKAN boleh menjadi hipokrit mengatakan ya aku boleh aje berkongsi kasih...woowowow..itu bukan EMMA anak PUAN JIJAH k...pengalaman mak aku banyak menjadikan aku sangat berhati hati...aku lebih rela telan pahit dari aku terus diperbodohkan oleh manusia yang aku cintai..(kelas ayat ko mak jemah)... prinsip idup aku senang....same same jujur ... aku ni once ko dah wat TAIK ITAM ke aku...even ko cakap nak g kedai pon..x tentu aku cayer! ... sah tebal dendam ko mak jemah...oppps..ni bukan dendam..tapi ni adalah langkah langkah dari terus kepala mu diinjak injak... 

idup ni make it easy je u olls...tengok cam salleh yaakob...nak kawin lain ..dia terus terang ngan bini bini bini dia...ha...ni baru bagus...!!! ni main sorok sorok plak...cak cak cak..kasi pelempang sekor sekor nak?

somtimes kiter sedap cakap orang itu ini...sebab..bagi yang tak berkahwin lagi..korang tak tentu leh rase isi perut seorang yang telah memegang tittle isteri ni...cer pakwe or tunang korang wat hal cam si ajai ni??? pe korang nak wat??? fine! kiter putus...kompem lah...ke korng nak cakap gini..."xper lah..manusia leh wat silap...ai maapkan u lah..lain kali jangan wat lagi tau." ..-tumbuk tumbuk manje dada balak or tunang korang- gediks!!!!  ------- BLUEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKK ------

bagi yang dah kawin...kalau laki wat hal cam ajai ni..mesti dah makan hati banyak kan...depan bini...baik kemain...blakang bini...hurmmm...:(

ingat aje lah KARMA Allah....

aku bercakap ni peringatan tok aku sendiri gak...bagi yang kenal aku...dorang tau sejarah mak aku..de sebab kenape aku banyak berhati hati...dalam setiap langkah aku..aku hanye ingin lindungi anak anak...bukan tok aku...semua aku wat tok anak anak...kalau aku sesorang..aku leh angkat tangan..tapi biler dah ade anak anak ni..aku kena pikir mase depan dorang...pengorbanan seorang ibu korang xleh beli dengan harta benda...ibu sanggup bertarung nyawa demi satu nyawa yang lain...ke ade bapak yang sanggup beranak? 

okeh dah lah....nak ngepam....adehhh...nyut nyut nyut...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH