countdown

ehhh dah masuk pon 2012 kan kan kan..suke x suke x????

2012...kinchan dah berusia 23 tahun ehhh silap silap...32 sudah..muahahaha..tuaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

marsya plak dah menginjak ke usia 6 tahun...eh..cepat NooO ko besar kak...menampakkan lagi apak mu ke alam kertooo

khalish....hurmm....baru nak kenal erti idup..lom setahun lagi...bulan 7 nanti dia berusia setahun....apppp...

mama dorang lak....baru suweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttt 20's.....auuuwww..still cute miow miow lagi hokeh uolls!!!

ehh korang penghujung 2011 ritu countdown kat ner ?? katner??? heehehe... aku??? kat ghumah jo wei...aku sentap kat kinchan...kabor nak bawak aku ngan anak anak naik genting..haghammmm...!!! sedey aku noookkk...T_____________T (kalau aku tau..baik aku ikut mak aku balik kampung!)

last kitaorang g SOGO...IKEA ....jalan okeh lah..xde lah senak sangat cume...senak kat dalam hokeh....bukan dalam badan aku cik senah oiiiiiiiiiii...tapi dalam bangunan tu....masuk sogo hokeh.....parking kire mudah gak lah dapat.......

tapi g ikea...kitaorang dilencongkan kat the walk....umak ai....jenuh mak jemah berjalan...sebab de event plak dorang wat kat tengah tengah alam maya tu ha...cer wat kt tempat lain skit...ishhkkk

 tengok muke 2 beranak ni..muke tensi je ngekor aku...ehh..ikut je lah...

 bagus dik...ko dok dendiam kat dalam tu..mak ko nak melilau jap...

 giler aku suke sofa ni wei...hint hint ke kinchan dia wat derkk je...xper emma xper...sedar diri skit yerk...ko minta duit kat mak ko k..!! kompem dapat...muahahahahaha...tipooooooooo!!!1


si kakak ni...pantang aku kata..eh cantiklah ofa tu..dia melompat lompat ke kerusi tu...baget model sebab dia tau aku nak snap pic sofa tu....
konon sofa tu tak berseri tanpa dia diatas tu..KATA KO!!!!


rembat skit skit aje barang.....sebab...orang yang bayor kan...kalau duit aku..lame dah aku merembat ....hurmm..:(


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH