6 bulan

Alhamdulillah...harini genap sudah khalish aiman khairul anuar 6 bulan.....

mak dia dapatah genggam diploma in breastfeeding..giler betik aku suker ....wink*****

harini khalish dah start makan solid....wahh..teruje mak ko dik....

pada permulaan....aku hanye bagi khalish makan bubur nasi kosong..bubur tu aku masak cam bubur lah..hehe..pastu aku blend kasi hancusssss.....actually...aku dah mula sua sua ke khalish ahad lepas...tapi bagi skit je lah....nak tengok respon dia pada bubur nasi...so far dia terima..kulat kulat dia mandang aku....kunya kunyah macam dah de gigi...aku nengok dah macam nenek takdop gigi dah...aku tambah skit bubur ia ngan air susu aku...aku picit kan aje masukkan dalam mangkuk dia tu..hadap ko!!!! muahaha..mudah kan berbreastfeeding ni....hehehehe...make it easy mommies..!
korang jangan xtau..marsya pon suke hokeh bubur adik dia tu...adik dia tak abis makan..dia bedal....siap soh perahkan susu lagi..cian ko kak....kecik kecik dulu mama ko ni bengap skit tentang susu ibu ni....takper lah...ko jadi manusia gak kan....hehehe...





okeh...bulan ni malas nak g jumpe paed awal awal...appoinment valid (macam kupon dah anak aku ni ha) 3-13/1/2012 ....so..bior dia naik skit lagi badan baru jumpe..khalish de penyakit takmau nyusu through botol lately ni....so...kalau tak naik..nanti kena bebel..malas aku nak dengar! ekekekeke...:P

2 comments:

Anonymous said...

beshnya,khalish da mamam.xsabar nk bg irdina makan..emma bg genap2 6bln ke mcmane?bubur nasi tu buh susu skit ek?

Pinkish Mumma said...

irdina nxt month kn...aah..actually emma start bagi mase ahad ritu..saje saje kasi dia rase bubur nasi tu...rini baru officially bagi penuh...susu tu jangan letak time masak bubur tau..letak mase bubur dah sejuk ...kalau masak same ngan bubur...takut susu bertukar jadi merah ....:)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH