TERPAKSA

TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

mak jemah sebak...terkilan....macam rase ade ni....rasa garam..masin...rasa peria pahit....rasa cili pedas..auchhh!!!!

mak jemah nak

*
*



*



*



*



ngandungm balik leh???

neeehiiiiiiiiiiiiii...hehehe

ni pic mase ngah tunggu my omak datang umah..dat time..khalish dah standby nak kuar....:P



selingan manje je okeh u olls...

weekend ritu aku wat operasi kat umah...

aku dah buntu sangat...dah tak tau nak wat camne...aku tepaksa rela.....buang my EBM stok kat DF umah aku...walaupon belum expired lagi...stok middle of Oktober ngan November 2011...yang aku tinggalkan hanye stok bulan disember 2011 aje kat DF umah...sebab aku nak bawak balik stok ebm kat opis...segan plak aku....
+ kinchan ngan aku rase kami belom bersedia nak amik anak susuan sebab...kami takut kemungkinan akan datang...aku de anak lelaki dan pompuan..dunia ni kan bulat...kecik kecik masing masing xde feel..tetiber dah besor...ha ko..syiok each other plak..bebudak zaman skang...bukan leh dihalang sangat...^____^
Takper..aku bukan suke suke buang rezeki...aku anggap ni bukan rezeki khalish...xper adik...cik gantung mak ko ni...bersedia berkhidmat lagi....yang penting..doa mak ko panjatkan kepadaNYA...

NIAT penting...doa dan seterusnye TAWAKAL...









ni je lah balance ebm yang ade kat umah...Dis 2011 sampai skang....petang ni nak bawak balik stok kat opis stok kat opis ni pon...akan memenuhi DF daku itu....

speechles....lainlah kalau kinchan offer beli peti ais besor...takder lah nampek nye...:(

dia nak offer offer aku ni jarang sangat...wahh..rase aku terhegeh hegeh tol...huhuh......mak jemah emo sudah!!!!!


~~ dah sekian ~~

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH