makeup class

weewiitt...weeewiitt....


mak jemah berblog rini...

auuuwwww *_________*

eh.....sabtu lepas mak jemah g kelas makeup u ollls....(mater terbeliak sambil tangan lentuk lentuk)


kelas ni aku amik dengan tya touch .....aku suke dengan hasil kojer dia....winkkkk....muda lagi tau dari mak jemah..(tapi mak jemah masih muda lagi hokeh!!!)

layan jer lah pic pic mak jemah..banyak g pic aku hamek...tapi sumer tutorial tok rujukan aku jer lah erk....kalau korang nak....kena datang blajar ngan aku..muahahaha (dushuummmmmm!!!!)..ni aku tempek muke aku yang tak cun dan beusaha tok cun kan muke sendiri...(wahhh sah tak sedar diri mah orang ni wokeh!!!)

* de lagi pic aku simpan kat lappy ngan tab aku.... ni yang dalam little sony aku jer.....^____________^


 ni bilik mandian ais yang ade kat Klinik Terapi ni...

 pic b4.....wahhh sah bersih muke ko mak jemah...seri ibu 2 anak....muahahah...(lempang pipi sendiri..)
 kiter tengok cikgu wat dulu yerk!

 muke yang dah ditempekkan cam tepong gomak u olls...!

 sedang.....

 siap tok bahagian mater...aku nak wat smokey ayes..kompem kim kardashian makan hati nengok mak jemah ni !!!!!!!!! ngeh~~~

 ha!!! ko ado??????
awning mate aku ni !

 siap tok tempek blusher...:P







tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

inilah mak jemah vavavooommmmm!!!!!!!!!!



ppststtttt
*













aku de 1 pic nak tunjuk ke deme...


















*














*

nak x nengok ke idok????






*
















*










hehehehe












































aku kompem rozita che wan makan hati tengok pic ni...























*













*










taraaaaaaaaaaaaa...



kesahnye aku nak menanggalkan makeup...si marsya ni kan mane leh tengok aku cantekkk skit..mulalah meroyan !!!! 

memula apak dia datang jemput aku......dia kate..woowwwwwwwww...cantiknye mama (ehh baru ko tau mak ko ni shantekkk...itu sebab apak ko gilakan mak ko ni..muhahahaha..sah perasan!)

ma.....tengok mata tu......tebalnye...muahahaha..dia maksudkan bulu mata palsu aku tu ha!

ni aku letak ke dia...ha..ko terus tanye..

ma..simpan ye tok kakak...

mane leh..mama nak buang...budak kecik takleh pakai

alah mama (wat muke cebek)

ha nantilah mama beli lain...

ha...ma belikan dak keciknye yek....

hurmmm..(sambil kate dalam hati....xpat dehhh )


nota jari kaki pendek mak jemah....

tq pada kinchan a.k.a laki mak jemah sebab menyokong minat bini dia ni...actually benda ni dah lame aku minat...since skolah lagi...tapi biler cakap kat abah aku dulu..dia mane stuju aku amik course course merapu ni...haiiya....balik balik soh aku amik business study...
-________________-



so...nasiblah aku dah kawin..so...laki aku nyokong minat aku...dan menyokong aku sambil menyapport aku..muahahahahhaa......:D







No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH