Makan

alahai...banyak aku nk story itu ini ni....biler mood rajin aku sampai...camera x bawak..dh bawak kamera...kabel lak x bawak...hihh...retis okeh......:P

ni citer kire baru lagik...kejadian berlaku smalam....tetiber je pegawai opis aku ni sound smalam...emma...nnt naik ngn puan jijah ye...g IOI...uikkks..bkn jumaat ke??? tp dh org nk blanje mkn...aku angkat kain aje...hak3...(jimat banyak duit aku...IOI tu..) tp aku pon mengeluarkan perintah ke bos aku...(puan,tunggu sy ye..sy nk g Tabung haji jap..) ha ko....anak buah kasi arahan pd bos...hahaha..ko ade?????? dh ler ko jd bos dlm keter dia nnt..hak3...nk wat camner...we all amalkan konsep kekeluargaan kt opis ni...sronok okeh.!!!!

kami pon berangkat menuju ke destinasi MENYANTAP....nasib aku pakai shantek smalam..(shantek ke ko???) nk makan kt IOI lah katakan....skali bos aku bawak trus ke IOI puchong....hampehhh.....punyer lah aku menyopankan diri smalam...ropernye g IOI Puchong...cehhh.....dh ler x bwk wallet..klu aku tau...aku bawak duit berkepook....leh soppin2 kan3...alang2 big bos sumer ade....hahahahha..

so....kami menyantap kat Seoul Garden ni ha....mkn ala2 jopun lah kt smalam tu....huk3....biler aku tgk chopstik tu..teringat peristiwa aku dating ngn laki aku dl kat genting...mkn meggi ko...romantik x??? hak3...time tu aku rs dh romantik dah...nasib x...ai suap u...u suap ai....hahahaha...:D


 time anak xde ni..aku bedal aiskrim ko..

 sopan je daging2 tu pada AWAL dia..


 ni dh pertengahan...aku dh surrender...nampak tu....ABC aku....

 tu dia....

tu...my second bos....dok rajin menyiram kuah tomyam tu.....

Lupe...start minggu ni..tiap2 minggu kami dapat makan besor...sbb pegawai2 opis ni...masing2 dpt ONG...kami pon rs tempias dia.......tq lah pd Encik Wan Dzahar sbb blanje mkn ni smalam....bertimpa-timpa ONG dia okeh....dpt naik pangkat ke J44...dpat Elaun Tanggung kejer lagik....bulan 12 nk naik pelamin dh dia...wat kat Bora Ombak okeh....nnt aku nk GETIS kan diri g wedding dia...ramai mat2 motor besor tau....hak3....(aku getis g ngan laki aku tu ha......anak2 je x bawak...belagak jd sweet couple lah nnt we all ni..:P)

NOTA JARI KAKI...

Balik tu....3x aku membuang wei.....hamek ko...hangat2 aku rs..hak3

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH