pinky house

hahaha..meh2...nak share skit pic2 xtvt ngecat umah ahkak yg shomel itu...hik3....


 bukti tau yg ahkak pandai ngecat...tp wat undercot ajo lah....hak3...klu aku wat kejer2 ngecat ni....aku rase...berseni lah alamatnye umah aku ni ha...

 bukti ke-2

 bukti ke-3

 living selepas di undercot kan.......

 gigih tol nepal kesayangan aku ni wat kejer....

 ni dia cat yg aku guna.....no kod 2006-D ...merata aku ngan kinchan mencari cat pilihan hati bini dia ni okeh...last2 dapat gak cari kat kedai hardware seksyen 7 bangi...kedai tu aku lupe name....tapi ni kali ke-2 aku membeli cat kat dorang..time aku dtg je de diskaun..mane aku x suker....8 2 ringgit (hahaha....benda per 8 2ringgit ni?? hanye aku ngan laki aku je tau...hak:D) aku beli 6 liter (1L+5L)...tu de g balance kat umah tok next projek...

 ni aku yg cat hokeh...cantik kan...(kelip2 mate ala2 gediks gurl)

 yeay...dh start cat kaler pick.....



 time khalish jaga..aku stop wat kejer...gi nyusukan dia dl..main2 ngan dia kejap....pastu tdo kan dia balik kt bilik...sambung balik wat kejer bantu kinchan...

 dis time...dh nak siap...so...leh bawak khalish keluar tgk tv...+ cat tu x berbau okeh..so...x berbahaya pd kanak2 kecik ngan baby..

 hero mama!!

 kusyuk noO ko dik...

 eh.........siap je umah...after maghrib....ktorng chiow g Alamanda.....de agenda....pe agenda nye tunggu NEXT N3 k.....hik3..

 dl....dinding ni berkaler..now..aku soh putihkan dia...nak deco nanti..^_^

 side ni lom wat paper...ha...buai tu..korang pon leh naik tau.....sebab kinchan pon slalu bergayut kat besi tu...

 side ni...pon aku putihkan ....cume blah pintu je lom siap...pintu nk wat kaler itam....n dinding pintu nk di PINKY kan....

 yeay !!!!!!!!!!!!!! frame ku udah siap...de 1 lg frame..tp x gantung lg sebab lom tebuk..nak tebuk ari dh nk malam..so.....x sesuwei okeh...nnt ganggu jiran...

 dining....dl....dinding jam tu putih..now aku cat kan...eh...bukan aku cat..kinchan yg cat..(berbulu jew nanti kinchan bace yg aku cat...hak:D)


dan terakhir skali





























jap2..pic x jumpe























mane ni...





























ha ni dia......my living yg shomel bg aku lah....secomel aku kan3....(letak tangan kat bahu) aku sengaja xnk letak ape2 kat tengah tu ...tau sebab ape...umah aku kan de anak kecik...so...ruang tengah2 tu...aku akan letak toto/comforter tok kami landing2....tok aaku berkasih sayang ngan kinchan ehhhhhhhhhhhhhhh....hik3...


kerusi pink tu aku cilok kerusi study marsya..hak3....sebab nk lengkapkan tema..kerusi dia..aku gantikan ngan kerusi kat kayu kat balcony tu...hehehehe....cumer xde mase nk g ikea tok beli lg 1 kerusi pink tu....biler lah kinchan nk offer aku g ikea ni.....hurmmm:(


 Korang nampak x kabinet tv ahkak dh bertukar....eh..bukan tukar lain yer..(kopak kinchan kang)...aku cat ke kaler itam..sayang wei kabinet ni...+ baru lagi...(yang ni memang betol aku yg cat tau......) barang kt umah ni kebanyakan sumer baru..mase pindah br beli...maklumlah dl...pakai barang mak...yg berharga aku bawak..tu tv dlm bilik aku tu...tu pon laki ahkak punyer...akunyer barang...??? xde2....aku kan anak mak...sumer mak belikan...eh...ade lah...katil yg marsya pakai skang tu...katil mase aku bujang dl tau...mase tu aku br abis SPM...x sangka dh de anak ko ye emma oiiiiiiiiii...tu lah kawin muda lagi...tp aku dh cukup enjoy...samer jew...kalau aku becinta x kawin pon ngn kinchan gak..baik aku kawin..sumer HALAL TOIYIBAN...ehh...melalut betol ko ni kan...xleh kasi can ketok2 keyboard...de ajew ko nk ngomel....hishhh...

okeh sekian....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH