spagheti bolognise

ni 2 ari lepas...sajo update lambat........cam biase..kinchan akan sms aku tanye...

'ayg..mlm ni kt nk makan ape???'

'ntah ler....tp xmoh lah mkn nasi..ayg ingat nak masak spagethi lah..nanti abg g beli bahan yer'


'ha..okeh2...'

so....balik kejer tu...seattle kan urusan anak2 dulu..pastu tunggu kinchan balik umah lu..then time tok aku bersilat kat dapor tu ha..kebetulan aku wat lebih sebab nk isi tupperware yang kak leen bg ritu....pastu bg skit ke kak zaila sebab dh janji nk watkan lasagna tok dia tapi bayang pon tarak....mase wei....spagethi ni sonang skit....huhu

so menyantap lah 2 buah hati aku tu ......

mase dorang ngah makan..aku ngah menyusukan khalish kat dalam bilik.....dari dalam bilik..terjerit-jerit lah aku ni ha...

'okeh ke bang???'

'okeh sangat...ngammmmmmmmmmm...dh 2x tambah ni'

(kinchan mmg suke salahkan aku sebab aku penyebab dia makin demok...biler kurus orang ckp...bini ko x masak ke??? mak ai..berdesing ko telinga aku ni....biler naik badan...laki lak salahkan kt sbb menjadi penyebab bdn dia naik...last2 aku mogok masak baru tau.....!!!)

pastu de lak suare nyampook...'ma....sedap sangat..'

'tengoklah saper masak'

(kembang setaman aku...khalish lak pandang aku sambil sengeh2......eh..mcm paham plak ko ye dik pe bahasa ktorang ni..)

aku plak klu menyusukan khalish tu...perut ni asik lah dok berdangdut lah..melompat2 lak soh diisi..orang kate mcm bela hantoo raye aku ni..mkn jo.....huhuhuhuhuhu.....

aku bangun....bawak khalish skali kat meja makan..aku nyusukan dia sambil mkn...dh puas nyusukan dia...aku pas ke kinchan...hahahaha....aku pon makan dengan gelojoh....haha..tipooooooooooo!!!


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH