Kenduri Akikah dan Cukur Jambul Khalish

ha...akhirnye...ahkak ko ni berjaya membawak kabel kamera shomel dia tu....maklumlah..dh beranak 2 ni..manjang ajo lupe....aku lupe..lupe2 lagi...:P

citer dah basi wei...tp aku nk citer gak....simpan lu muntah hijau korang....bace lu N3 aku ...hik3

ekceli...aku nk wat Majlis ni pd Hari Raya korban ritu...tp disebabkan pakcik aku kabor kat kampung tok imam tu dh penuh ngan undangan penyembelihan...so...terpaksa diawalkan..so...kire sedare mare pon x sumer leh balik...hap ajo...xper lah..janji kalian dtg ke kenduri anakanda ku yg x seberape ni...tq so much..hanye Allah yg leh membalas jasa dan keikhlasan kalian...(touching mak ko ni...)

kenape ye aku suke wat kenduri kat kampung????

1st : aku memang suke pada kerjasama dikalangan penduduk kampung...
2 : sebab aku xmoh kuar duit lebey...(aku ni kan kedekut skit...)
3 : sebab aku suke ^_^ (alahai....comel tok ahkak ko wat mood camni..)

meh2 layan pic2 yg anak dare aku snap....cumer pic2 khalish je aku snap...

 sronok ko ye dik.......udah kenyang perut lah tu.....




 bestkan tengok kerjasama antara penduduk kampung.......

 heran aku....tangkap gambor je mesti kena ade duit Rm2.....huhu

 lembu udah sampei....


 ahkak nk muntah nengok benda hijau tu..bluuekkkk.......(tahan dari nasi lemak kuar balik ni..).kepala tu aku nk wat sup..kasi orang jahat makan...:P

 ekor sedap dibuat sup.....penuh tenaga...aummmmmmmm...^_^
 ape ke jadahnye marsya snap pic bumper orang lelaki ni...kalu pic bumper model cam aaron aziz ke...sedap skit mate mak ko ni pandang...:D




 kecik tol ko dik banding ngan mamat sbelah kamoo tu...tp yer lah...mamat tu dh usia 5 bulan ++


 mari kiter licinkan kapla mamat ni...

 saya sudah botak...mesti sy kelihatan ensem kan..(blluuekkk...)

 sesudah pekena seround susu ibu.....tdo dulu ha......

ni angry bird comel aku.....

 2-2 ni bebird saya...hahaha...jangan pk kuning....

 mama cayang adik ngan kakak sangat2....love both of u damn much...!!!!

2 comments:

esmiera said...

heheheh comei pandai dia gelak....

Pinkish Mumma said...

best tgk senyuman anak2 ni...:)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH