Ciri-ciri kaki buli

fuyooo...lame btl aku x ngomel2 kan...bersarang..berhaboook dah blog x runcing aku ni ha......de je story mory nk share...tp kesibukan membataskan..(cehhh..ayat artis ko...)

meh2 cni...arini aku nk citer pasal gelagat anak2 aku ni ha...semenjak 2 menjak 3 menjak khalish ni dh celik skit ni...kemain lagi dia skang...gelak terkekeh-kekeh....biler orang ckp ngan dia....mulut tu cbok nk menjawab (aikk..ni mcm fiil mama dia je..:P)...dh x nangis2 klu kena mandi air sejuk...(mcm mama dia jugak...)...kepala dah tagp biler menyiarap...(kadang2 dh mcm kura2 dah aku tgk biler dia angkat kepala sambil mata kebil2 mencari mangsa...) dan last skali...makin comel (yang ni sebijik cam mama dia gak...sorrylah kinchan ye....lelaki x sesuwei pakai titlle comel tu..)

si kakak lak...wah......makin suker melawa (ni mmg mcm mama dia)...klu aku cubit anggota bdn dia..(dia pandang je aku sambil menahan air mata dari keluar (kunun x sakit lah tu..walhal....hurmm..)...sentiase menjadi penari gelek tok khalish.....(yebba2)...

ok..ni last week aku snap pic anak2 aku ni....si khalish ni dh suker menarik2 benda....paling dia suker tarik...rambut kakak dia tu lah....menjerit-jerit kakak ....padan muke!!!! hahaha...


 tengok muke si khalish...relax je tarik rambut kakak....kakak dah menjerit-jerit ko...


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH