bedung

'bedung je ma..bedung je adik tu'.....itu lah ayat menghasut marsya ke aku klu aku ugut khalish...hak3...

ritu mase borak2 ngan kak leen....dia gtau yg slalu bedungkan khalish mase tdo supaya dia leh tdo dengan nyenyaknye...khalish ni tdo memang suker wat aku terkejut-kejut ko....aku ingat dia bangun...rupernye dia berzikir......hak3...ape..aku wat lah cam kak leen wat....memang iyer lah..nyenyak aje dia tdo..sopan je ...sejuk mate n hati mama ko ni dik.....














 tetiber











































berjaya keluarkan 1...










kemudian 1 lagik
















































akhirnye...........
fuhhhh..lega tol aku ...









 ni kat depan tv lak..aku wat jugak okeh...yer lah..x wat...nanti2...biler aku xde je kat sbelah..dia jeling aku...pastu mulalah melalak......waaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaa..nk netekkkkkkkkkkk.....penat mak noookkk...bkn x kasi...tapi lain2 kojer aku terbengkalai wei.............................:(





 eh...ko tgk si jerry tu..pandai tol dia kan wat gayer tu..cam tau2 je aku nk snap gambor....hahahaha...bengong!!!!!!!!!!!!




jerry wat gayer lagik...pandai tol s tikus ni...tikus ni aku betol2 benci..suker buli tom...nyampah aku..klu real ni..dh lame aku tabor dia ni....

2 comments:

esmiera said...

wahh sampai skrg ko bedung dia bagusnya....

Pinkish Mumma said...

hak3..de mase kak...klu sy de kejer nk wat...sy bedungkan aje...bg dia lena lebih skit....hehe

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH