rajin time

ha..smalam aku rajin tau...aku humban sumer magazine2 yg menjadi kesayangan aku sejak 2 tahun lepas..(since pindah ke umah sendiri lah..dok umah mak aku dulu...aku beli majalah Hai..URTV ajo..now...WANITA (kelas ko,aku beli magazine ni...:P)...KELUARGA...(muahaha),HARMONI...APARTMENT (sbb dok umah apartment),IMPIANA..Pa n Ma...EH (ehhhh wahhh)..dll under karangkraf...

Since khalish lahir ni...aku trus terusan ingin MENERANGKAN umah aku yg shomel ni ^_^...so..aku serabut tgk laci TV Table aku ni ha...pe g..pas masak smalam..aku trus cari plastik aku humban sumer magazine ni.....muahahaha...syg okeh..tp aku lebih sygkan kesihatan anak2 aku...:P (penyayang kan aku ni..:P)

tp de 4 magazine je aku x humban...(RASA ngan TEMPUR)..yer lah..aku ni bkn masterchep...so..kena lah rujuk buku klu k masak benda2 yg traditional nih..:P n Magazine TEMPUR ni sbb magazine mr hubby aku sbb pic dia kuar magazine tu mase dia de tournement IPSC piala UTK...:)



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH