Samsung Galaxy Tab 10.1

ha ko..penuh name aku kasi......tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii..korang jangan tanye2 aku spec dia..sebab aku ni buta it..bab2 it ni serah ke encik kinchan...x kuasa aku nk godek2 benda2 it ni...godek duit meh serah ke aku...aku kan menteri kewangan umah...hua3....(lempang skali...!!! ) tak pon..korang g lah kat SINI 

citer nye... aku ni dok lah kate ke encik kinchan tu nak pakai ipad2 - ipad2....apppppppp..dia pon okeh aje tapi tahan ke kami ni ngan si kakak tu...dia tu kan kejap2 meroyan....kejap2 meroyan kalau pe barang yg aku dapat dia x dapat..kecik2 dah pandai jeles..!!!!!!

so....ritu kat N3 lepas...aku nk gtau pe aku wat kat Alamanda kan..ha inilah dia........hak3..memula ktorang g kat i-Study (dekat ngan pintu masuk parkson Alamanda) tgk2 lah ipad2 tu...shantek....suke sangat..marsya dah bershuffle kat meja tu...ehhh budah ni..klu kat umah ni dah lame aku jerit cam tarzan...x reti dok diam...fenin mak ko ni ha!!!!!!! rupernyer...product Apple ni bukan mesra pelanggan yer kawan-kawan sebabnye...sumer software dia korang kena beli.....hamek ko..dh lah aku nak masukkan macam-macam software (kata x tau it...alah....skit2 paham jugak mak budak ni okeh....xtau..aku sula ke encik kinchan tu ha)....so...aku ni kan kedekut tahap pe ntah....encik kinchan tu...kalau bab mengurangkan kos..memang dia suke.....wakakakakaka..:D .....so...aku decide cari gadget lain...encik kinchan kabor cer tgk kat DIGI kot2 de wat promotion...pakai line dorang dpat Samsung Galaxy free....ooohhh pegilah kami kat DIGI centre....pe...xdo..okeh...x sesuwei...actually aku ni kalau dh aim 1 benda tu..aku memang  x paling ke barang lain dah...rasa cam x lengkap niat aku tu...(eh..hover ko kan!!!!)
aku ingatkan dia nak sambar Samsung Galaxy Tab 1st edition tu..aku x suker...de skali tu mase aku g parkson de minah ni pakai samsung tab ni lah...da kan leh jd handphone..punyer lah poyos...pakai loud speaker...nak nunjuk ar tu dalam ati aku...huk3.... so..aku kate...xnak lah sebab aku ni kan rabun..kalau beli tu sia2 je aku x pakai sebab kecik okeh..!!!!!!

Pastu kami g ke Senheng...kot2 ade kan...ohhh...stok udah abis ya book...kena booking dulu...encik kinchan yang banyak tanyer..aku tanyer pe ko tau...."bang...kaler itam je ke ade..kaler lain xde...pink ke??" "xde kak..(banyak ko punyer akak....perut ko boroi cam dh ade anak 3 panggil aku ahkak...huhu!!! ) kiter cume de kaler putih ngan itam aje...."

so..kami decide nak beli kat senheng ajo....book dulu then dorang akan call...so...smalam..kami g hamek encik samsung ni...shuker sangat2 hokeh........




dah seattle segala macam urusan...ktorang g makan..dh abis menyantap...kami pon pulang lah......dalam keter....encik kinchan gtau camni.....


"Tab tu abg bg hadiah tok ayg k..."


" eh..hadiah aper lak (sengeh2 dah aku kat blakang tu) "


"aah kan...xkan bagi saje2 kan"


(dalam hati aku ckp..x romantik langsung leh lak pikir2 hadiah per..)

"Sebagai hadiah Anniversary kiter....dh baper tahun abg x kasi kan..ni hadiah dia k.."

"wahhhhhhhhh....tq abg....."


Balik dengan senyuman paling manis.....hak3..senget!!!




oh...shanteknye ko ipad 2...tapi......................................................................................


























apakan daya

































aku x bisa memilikimu...kerana

































































hati ku ini





























sudah



























terpikat





























pada



































encik














































SAMSUNG GALAXY TAB 10.1







Emma dan PINK xleh dipisahkan merayau ko encik kinchan g cari cover tab ni ...hak2....dia call..

" ayg...shocker pink xde lah....light pink ade...boleh x???"

"alah bang...xde ke?? de angry bird x???" (demi anak yg suke angry bird okeh...)

"hurmmm xde lah....sumer plain ajew.."

"xper lah bang...beli jer lah..." (nada dh slow sebab niat x complete)


eh..balik tu....Encik kinchan tunjuk cover tu...isteri ni manja-manje kucing miow-miow tanye.."eh bang..kata xde..ni ade ni...kaler ni lah ayg nak...."

"ni abg carikat kedai lain..."

Oh bagus tol laki aku ni...memenuhi kehendak isteri...syg abg...(time ni ko mmg HOVER sayang laki ko tu...)


 kakak...kamu ingat mama xtau..kamu tu hover-hover tengok papa godek-godek benda tu sebab kamu nak kongker kan kan kan...x dapek deh...

ko tau..mase dok godek Tab ni..aku ngan jakunnye tanye encik kinchan....camner nak masuk ni..ko tau...saper tunjuk....tu marsya tu ha...aku dh kabor......dia nengok tu sebab de niat tersembunyi....sajer lah tu nak menunjukkan mama ko ni buta it kan2...cehhhh...aku rasa pasni dia lg xpert dari aku......skang internet pon dh pandai bukak.....



oh..anak bujangku jugak yang sopan..hak3....pastu dia celik mata....spoil...!!!!

cerita disebalik itu...ko tau..marsya dok melalak dalam keter smalam sebab..aku kata Tab tu aku punyer...dia xleh usik..pastu dia ugut apak dia camni..

suara sayup2 je aku dengat dia bisik ke papa dia..

"pa...kakak nak ipad..."

mak ai..ko hengat papa ko tu tokeh balak......

pastu dia meraung-meraung...."mama x kasi kakak ipad 2....kakak nak jugak..kalau x..papa belikan kakak mainan..."
papa dia jawab...

" gaji nantilah papa beli"

"xnk..nak sakang jugak..."

tetiber mrs HULK bersuare..

"kamu kalau x reti nak tunggu gaji..sabtu ni jangan ikut mama g soppin...."

trus senyap nangis wei...hak..hak..hak...























 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











okeh...sekian...nak wat kejer...



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH