pe jadi????

biler mood rajin tengah masuk ni..baik aku wat n3 ni walaupon sambil wat n3 ni...de agent insurans ngah mengomel kat telinga aku ni ha...ntah ape2 yg aku taip ni kang.....:D

okeh.ni citer minggu lepas...okeh..ahkak admit ni memang salah mak dare ni...leka dok layan anak2 kt depan sambil berFB sampaikan hangus botol susu anak ko tu emma oiiii....ko hengat singgit 2 ke...botol medela kesayangan aku pon lebor.....

meletop-letop bunyi aku dengar dari depan...ingatkan umah jiran..ropernye dapor aku..hahaha....

aku tanye marsya..marsya tanye aku...eh budak ni.....ku cepok kang...dengan pegang khalish aku berlari lah ke dapor..la....botol anak aku...sambil amik air paip siram botol2 tu...

aku x kire..nak salahkan gak kinchan tu.....dia leh ckp camni ke aku...

"sebelum kuar tadi abg mmg nk pesan ke ayg pasal nampak ayg ngah sterilkan botol susu adik..tp abg lupe...."

dalam ati aku ..."malam ni lahpenyakit lupe tu menyerang...sbelum2 ni...klu dok nunggu mamak tu siapkan nasi goreng tu leh je calling2 manja ke aku ni ha.."

tapi dah salah aku...aku diamkan aje..sambil tu...aku manje2 ckp ngan kinchan......

"Abg..nanti kat baby expo...kiter beli botol adik yer...nak wat camner kan...benda nak jadi..lagipon dh 4 bulan botol2 adik tu..memang dah kena ganti pon"

baik kan ayat aku......hahaha....meh2 tepuk tangan pd mak dare ni....:P

"ok....nak wat camno...bondo nk jadi kan.."

tok sementara aku belilah botol disney n puting NUK tok khalish tu...okey lah dik...janji botol..bezanye kali ni beli yang puting kecik skit....sbelum ni adik kena nganga besor kan...kali ni...kecik2 aje....eleleleh....kiutnye..:P




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH