moh pakat2 gesek suami

aku rasa semua orang tau kot....ujung2 tahun ni macam - macam sale muncul...ni banner2 dh terpampang sane sini....aku cam biasa.....x suke buang masa..hak3...(banyak ko nye x suker....) xdop beli ape pon xper..asalkan dpt cuci mate..(ni ayat sedey ni......)

pe yer yang akan berlaku minggu ni until 2 januari 2012 (eh dh dkt 2012 kan...cepatnyerrrrrrrrrrrrrrrrrr kinchan tua.....)





ni kompem lah kan.....bagi aku sendiri...Malaysia ni aku nampak dh tiap2 bulan wat sale....and 1 more thing...ingat x budget last year kata cukai barang2 cam handbag...barangan aksesori wanita lah and  bla3 cukai hapus kan...pe...aku beli barang2 tu..sumer samo jo...penjual ni banyak nk untung ke deme aje kan..ishkkk....spoilkan mood ahkak jo....NEXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT





Malaysia International Halal Food Festival ni akan berlangsung kat PWTC bertembung plak ngan 





yang ni aku memang xnk lepaskan peluang coz ni baru pestime nk g...b4 ni xde baby kan....okeh3...marsya tu baby jugak dl...tp aku x alert...teragak nak beli benda...aku g je kedai dia...fine..xde perancangan kewangan....hak3...banyak benda/barang khalish yang aku nk beli....baju dh fit2...nak beli botol susu dia lagik....soft toy dia lagik....handbag mama dia lagi ........................eh pe hal kan mama masuk carta bukannye maternity mom pon kan3....sebab Charles n Keith kan de kat midvalley...hehehe...(abg....boleh yer......I LUV u more tau..)

festival makan lak...adoooiii...aku penah g shoes festival kat pwtc dulu....alahai...parking very the senak....aku mmg suke makan...tapi aku rasa x g kot....:(


2 comments:

esmiera said...

tulah akak pun nak shopping gak hehehehe jom jom emma

Pinkish Mumma said...

itu lah kak...jom3...sy kompem g...:)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH