oktober

phheewwww....

aku dah imagine idup aku di bulan oktober ni..


semalam dah gi tengok rumah...

tinggal nak siapkan grill rumah..then insyaallah...less then 2 weeks kami dah leh pindah.. Alhamdulillah...

tapi ..........

selepas  itu Hari Raya Haji akan muncul..

okeh...lepas abis je Hari Raya Haji..aku kena plak pack baju tok percutian ke Bali...1 benda aku x prepare pon lagi... :(

pas balik dari bali...nak kena buat persiapan tok persekolahan kakak...tahun depan kakak dah darjah 1 kan.....tua dah apak ko!!..

sabtu lepas aku baru je g beli perabot tok rumah apartment..

nak kena beli sofa baru....sebab aku decide nak bawak set jati aku...taknak aku bagi arab tu pakai....silap haribulan...patah...tidakkkkKKK!!!!!!!!...

minggu ni...aku nak survey aircond tok rumah baru....then nak survey barang barang rumah baru lagi....aku jumpe 1 kedai ni...gilak la...set bilik tdo reger gilos murah...seyes...aku tanye reger..trus aku cakap aku akan beli set bilik tdo tu tok si dara aku...giler besar almari dia...harga bawah 1.7K...ko hado???

aku beli katil ngan tilam je dah 1.4K...

haha...t aku dah decorate umah tu baru aku gtau kat mane erk..hehe..

okeh okeh..

harini 1 Oktober 2012..

hari penting adalah..

genap 10 tahun Encik  Hubby bertugas di PDRM... Tahniah b...

Genap 8 Tahun pemergian Allahyarham Adinda aku Mohd Shafiq bin Mohd Nor ke rahmatullah...
AL-FATIHAH


:: ok bai ::

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH