teaser teaser dulu


Lavender tetap dihati!
ehhh..Apartment lavender tu masih milik aku ... de orang cakap aku dah jual..nopp..aku takkan jual! itu adalah harta kami tok anak anak...
tempat sangat strategik okeh...ke kiri bangi..ke kanan pekan kajang...kekiri kekanankudebelakangkaudihadapan...hehe
good investment okeh hartanah ni...
aku tak ralat berhutang sebab benda yang aku hutang tu akan memberi aku pulangan ...
yup...bagi aku hartanah adalah pelaburan yang paling bagus...nenantilah aku wat N3 panjang lebar..haha

wangian baru tok rumah kami..
kebetulan masa gi JJ equine ritu benda alah ni de sale...pink plak...hurmm..
bang..nak jugak!
okeh..kinchan pon godek godek beli..
aku adalah manusia yang alah pada habuk..kalau bersin tu..kompem sampai terkuncil kuncil ai tau!!!!


kinchan tanye aku..

yang ape ni..jamban erk...chhooii...sakit perut aku mamat ni taw!

malu lettuw!

berkenaan decoration..aku memilih tok buat sendiri..!

aku yang nak design cenggini...kinchan nak cakap ape..cakap lah....semua aku buat de sebab...
tu pon lapu aku dah selamat dijahanamkan oleh khalish..baru berusia sehari lampu tu!




sesi pemilihan pagar!


hampir siap dipasang..haha..lega kitaornag..kalau tak..kejer kitaorang dok la kejar dia main tangga.
de skali ritu..aku kat dalam bilik baju..aku dengar dah suara dia naik atas..aku hengat bapak dia ikut blakang...rupernye...apak dia sedap berkeruh kat bawah..
kemain aku menjerit...



 budaj tengah tensi!

smalam kinchan alihkan ke tingkat atas plak..ko tau...si kecik ni leh lepaskan diri jugak..lolos wei...
dia dok perati perati kan laluan tu..

kinchan cakap..xper lah...badan je lepas..kepala tersangkut..
skali dak ni dapat lolos ko..nasib kinchan de time tu..kalau x...kompem dak ni...kedek kedek turun tangga sambil tersenyum girang...!

kinchan soh beli 1 lagi pagar...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH