pening makkaw!


yeayyy......

dah ari rabu...baru rabu..lambatnye nak senin depan..hahaha

arini ai lewat bangun..kol 6am baru teerjaga..dok melalak lah 3 empon kami tu...muahaha..

aku penat gilos smalam..
smalam dok punggang balance barang kat umah apartment..harini penyerahan kad akses rumah...
smalam aku dah letakkan kad akses tok lobi lift...
rini aku nak pas kad akses tok parking lot plak..

sebab esok penyewa dah start dok umah tu...

so..singgah downtown kajang pekena yong taufu tak sedap..hehe

balik umah je terus siapkan lauk tok si kenit tu

rupernye smalam aku lupa nak amik baju kids tok letak dalam beg...
sudahnye..
aku bawak bekalan si kenit dengan susu dia je...
nasiblah umah kak leen de baju tok kids..
aku nak patah balik amik..tapi kak leen cakap takyah..
huhu..
lega makkaw!

pastu skang nak anta khalish agak berpusing balik lah..

sebab aku dh dok jauh skit kan dari umah pengasuh...
so..aku kena kuar umah b4 7am...
bergegas mak jemah ko ni...
sudahnye...ai tak makeup..
ai kena makeup..
nanti muke cam hantoo mak limah sebab kening aku takdo..!

nasib minggu ni bendera jepun ai berkibar di angkasa...ishhkk..nasib kau kuar minggu ni..
kalau minggu depan...alamat melopong lah mamat tu mandang ai seksi meksi kat bali nanti..haha


biler jemput tu..aku merempit serempitnye...
tapi kalau aku pakai cik vee aku..aku memang akan sentiasa berhemah lah kan
kalau aku bawak cik wawa aku tu...memang kompem aku tekan minyak sampai haus pedal tu
hahaha...

problemnye adalah...
si kenit tu dah taknak dok dalam car seat..bajet jejaka lettuw...
2 hari masa memula dok umah baru tu...aku pangku dia je nak anta ke rumah pengasuh..skali dia dok lah selak selak baju aku nak netek...ehh..dak ni..dah lah jalan jamed...ko nak netek bagaikan...

so...aku pon pasang balik car seat dalam kete tu...
kemain ngamuk ngamuk kalau aku pasangkan belt...
ahhh...aku fedulik hapo...
aku nak aman masa drive..kau nak melalak..silakan...
mak kau akan anggap lalakan ko tu lagu favorite mama...walaupnnn........

kalau balik tu dia ok lagi lah sebab marsya akan layan dia...








de tambahan video skit erk...



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH