demam..muntah..cerry berry

hurmmm..

anak bujang ku tak sihat beberapa harini...rasanye dah dekat 2 minggu...badan memang totally susut....kelmarin gi refer pakar kat KPMC...perut masih meragam...doc kata tak ada benda-benda serius...dia mungkin dihydration((betol ke idok ejaan aku ni..)n tu sebab nampak letih..

tapi memang kesian dia...
dh beberapa malam..kekadang dia muntah tetiba masa tdo...
aku ni tanjat2 tau sebab takut dia tersedak...

masa nak netek malam tu lah dia kekadang termuntah...
smalam dia cerry berry lagi...abis seluar ngan baju....gigih aku bangun kan dia bawak gi toilet...

makan pon dah tak berapa lalu....macam macam aku cuba buatkan resepi tok dia berselera..

makan sikit..keluarnte banyak...kesian tengok bebudak ni muntah muntah okeh..

masa on the way balik dari KPMC tu....dia memang behave sesangat....macam leweh..korang tau leweh tu ape....leweh tu lembik...ahahaha..

balik tu...do soh bagi dia minum susu kultur macam vitagen...kinchan gi beli 2 pek...yang abiskan si marsya....
 
minum baru separuh....

2 kali dia muntahkan....abis lantai laminate mama....haha....:D
pastu terus dia nak baring je...





 alalala...cian adik....






No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH