Shawl Zayani

Entry berbaur agak perasan cun..

cun hek ko markonah oii...

haha..aku kan suke verangan ala ala princess ayu..wakaka...

kekonon dah beli shawl ni dekat beberapa minggu gak..tapi disebabkan aku xde baju nak match maker...maka aku perapkan kat dalam lemari je....skang stok baju segala macam aku main campak campak je ye..sebab aku memang malas...sebab aku nak pindah sebab tu aku malas nk ngemas..so....klu b4 ni de video korang nmpak umah cam hampeh itu...ye korang tak silap lagi..memang umah aku tu...hahaha...

masa aku dok belek-belek tok baju ari khamis..aku teramik baju sutera aku yang ala ala kaler oren...bunga dia ala ala lebih kurang kaler shawl ni...

aku pon mulalah mempoyokan diri mentry dan menggayakan shawl ni ala ala radiusite wat tu...haha...
okeh...takyah korang tunggu result..memang cam hampeh..aku memang spesis takkan reti nak lilit lilit bagai...aku reti sembat sembat je...

khamis tu...kebetulan kinchan terlibat dengan perbarisan jabatan dia....so..dia pegi keje awal...
dia tu memang berbulu kalau aku bershawl bagai...mane dia suke...kalau aku bersungut pepagi tu berlilit berpin bagai..mulalah dia mual nak muntah tengok aku sambil berzanji ke telinga aku...
yang...gi lah pakai tudung lain...kurang senang abang menengoknye..

okeh..modd pagi aku dah masam...

makanye...boleh lah kiter mengira baper lai je shawl murah yang aku ado..

dan FYI..ni lah shawl aku paling mahal penah aku beli dan tanpa pengetahuan kinchan..bahahaha...:D

so far..memang senang nak pakai shawl ni...aku kan cakap aku tak reti nak lilit2 ni kan....so....aku wat gini je lah....

 bilik air ni memang port aku memosing...haha..

 beberape officer aku tegur...cantik tudung...tak serabut....bunga pon nice jew..
tapi aku memang feel datin datin wei..bawaklah handbeg sangkut kat pergelangan...jalan lenggang lenggang..ko tak feel datin...haha..

ade gaya cam sore eyes 5 days MC x?? haha..ni without makeup...baru pas solat...kat umah...lunch time kan org umah takde..aku boleh berpoyo sambil bergambar...







dan seperti slalu...

aku akan tanye pandangan si laki aku..





meh nak tengok dia jawab per...










:







:








 :






:







:







:








 :






 
 
 
 hahaha....tq tq tq...


okeh..shawl ni aku beli kat colourfulcollections

aku pon beli insuran BSN prudential Takaful tok khalish kat laki owner ni...tapi xde pon dapat paper free gift..woopp!!!!..

tok marsya...aku decide amikkan dia MAA Takaful...:D

keh babai....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH