memancing

hengat aku nak gi memancing...

kimsalam....

kinchan offeer lah ape2 ke aku...

pffer aku hamek....nak ikut dia mancing...?? baik aku membuta kat umah...

dari aku temongok dok pandang pancing/kolam tu...banyak benda lain aku leh wat..

smalam...kinchan ngan si kakak gi memancing..itu dah leh masuk group apak ko...

smalam dia gi beborak ngan khalish..

adik...adik genap je umur 5 tahum..adik ikut papa gi mancing k..
 aku mencelah....silakan..hangkut anak2 tau..mak korang nak meronggeng kat umah.. 

aku seyes tak paham....pemancing ni ape yang dia dapat kalau memancing tu...
kepuasan...ello.....tengok TV ngan membuta lagi banyak kepuasan okeh..tak pon soppin lagiiiiiiii banyak pekdah....hahaha..:D

yang si pompuan ni....aku lagi tak paham..suka bebenor ngekor bapak dia kalau gi mancing...ehhh b....tak rimas ke kakak tu de skali..mulut dah ar kepoh! ikan mane nak lekat!

meh tengok video yang kinchan rakam...

aku sendiri tak reti nak gulung pancing....si pompuan ni reti plak...



walaupon gi memancing kat kolam jo....penampilan harus dijaga...spek kena pakai tau mama....hari panas..!!!
kerlas ko kak...ni baru anak mama...


hasil tangkapan kakak...


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH