Good Effort

Alhamdulillah...selesai sudah urusan pindah randah ni...

jumaat lepas kami sepakat nak move jugak oz....sabtu ahad boleh fokus tok susun barang2 pindah..itu pon dah penuh bilik stor blakang sebab aku xnak kuarkan semua barang yang jarang digunakan..

so korang dok ler dendiam dalam kotak tu erk..

sabtu lepas...sekolah marsya de wat majlis makan makan dan penyampaian anugerah...

macam kejap je kan...tahun depan marsya dah masuk darjah 1...

so totally..routine aku akan berubah 100% tahun depan...pagi papa akan hantar marsya ke sekolah agama..tengahari aku akan pickup dia then bagi isi tangki perut dia...tukar baju sekolah kebangsaan plak...

then petang giliran kinchan plak tok pickup marsya dari sekolah sebab marsya dijangka abis sesi persekolah harian kul 6.45pm

setahun ada 3 term kan bagi budak budak pre-school...

so...tok 1st term marsya dapat tempat pertama....2nd menurun ke tempat ke-2...tok final..marsya merampas kembali takhta..hahaha..
itu pon lepas aku berzikir baik punye kat telinga dia...
tak nak belajar..mama block ur cartoon chanel....u decide!

gelabah minah tu...

so....seperti aku selalu ngomel sebelum ni...yup..aku memang suka menawarkan reward tok membakar semangat anak anak kalau dorang dapat memenuhi ketamakan mak dorang ni..hahaha

percutian ...itu sudah semestinya....dimanakah?? rahsia...shhh...
papa dia sesenyap dah janji nak belikan roller blade tok marsya...so...sila tunaikan...:)

 skang ni dia giler dok main buat buat makanan dalam tab ni..kejap kejap dia wat cupcake..kejap donut !!!!!

tahniah sayang pa n ma...






 kesian dia snap pic sendiri sebab aku dok sibuk.....janji nak snap pic dia...penat agaknye dia tunggu..:P

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH