harus lah kan

waaa..rini aku memang sangat kompiden kala mendrive keto gi keje..

siap leh singgah petronas masukkan duit ke abang aku..

waaa....sbelum ni kemain liat kalau nak hadap benda benda cenggini kan....mangsa utama aku kinchan kalau kes masukkan duit ke keluarkan duit ke..hahaha..

weeelllllll..kata sayang bini kan...
:P

aku nak story ni..pasal cik vee aku tu....aku dah tukarkan baju dia tau..
alala...bagi aku sangat lah ohsemmm...
sesuwei dengan ahkak!

aku tempah 3 minggu sudah...
so..selasa lepas dh siap...tapi aku gi ari jumaat tok dorang pasangkan...

aku buat kat Nilai 3....ni pon lepas kak ayu promote..muahaha..
kengkonon nak beli yang ready made...tapi nak jadikan sebab menempah...kaler itam takdop tok yang ready made...so...angin sepoi2 promoter mengajak aku tok menjahanamkan duit kinchan...auww..marilah kitew memilih...haha..

so...kinchan kan sayang bini...dia pon menghulurkan kad maybank dia tok diswap!!!...

memula dia nak follow aku gi install benda alah tu...last skali dia de hal lain...aku tak kisah janji aku nak ianye siap jugak minggu lepas sebab dah lame sangat...

tokeh tu pesan better pegi ari biasa sebab sabtu ahad orang memang pack..takut lagi lambat...

harga dia RM580..pastu aku mintak diskaun....awek tu bagi lah RM550 ke aku...





yang ni aku belikan tempat gantung tab...
maklumlah tak mampu nak pasang DVD dalam keto...kiter beli je lah tempat gantung tab jo ha...haha
DVD leh layan DVD je kan..ni aku layan internet dalam kete.....haha....




*tadi kinchan offer tok tukar stereng kaler pink...aku tolak (mukealaalabelagak) ....sebab stereng pink tu xdop airbag...aku soh dia belikan cover stereng...nak leather and kaler pink...!!!



ok bai u olls....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH