xtvt hujung minggu

weehoo...

selain dari menyambut hari ibu..

u olls gi mane

i olls xde gi memaner...

lepaks bersame family n family in law terchenta lagi best...

aku fair..mak n mak metua aku..
2-2 aku tak bagi hadiah...

ooo tok mak metua ade...

ujung bulan ni kiter gi bercuti ke terengganu erk..
tapi sumer takut ke suami memasing..

ura ura pilihanraya awal bulan 6 ni...

ahaks..

nak wat camno..
anak anak mak sumer polis...

bertugas lor..

xper..mak bergonjeng bersama menantu menantu wanita mak yerk...

hehe

meh layan picca picca anak anak ku ber-2 bermain air di rumah wan n atok mereka.

cian anak anak ...

nak main air kat umah xleh

cian korang..oo..bercakap pasal rumah...kami suami isteri dah sebulat suara...nanti aku story kat N3 lain k...ekeke


hahaha..jahat ma n pa ni tau...

wan kasi plat tok kakak..:P


cian khalish..pestime okeh naik motor....jakun dia jap..pastu smalam sampai umah..papa trus bawak adik pusing pusing kawasan umah naik motor..

skang si kenot ni suke guling guling..ikut suke dia...

haha..suke tgk pic sendiri kat tab...

si kakak sibuk maik air tarik






kemain sronok ...tak sedor ngan selsema dia..


mane aku tak marah kat marsya..adik dia senyap...dia ngacau...pastu adik dia memekak..

"bising ar adik ni"






yhen mama bagi arahan..

sudah korang...stop main air...amik towel...siap nak balik jmpe nenek plak..

khalish : alooooooooorrr...:(

ni nak lari dari aku ngejar dia....

kemain suke dia aku bukak camera depan tab...agaknye x sangke muke dia encem camtu kot..

hakkktuiiii...!!!



ehhh...papa pon wat jugekkk...




wooopp..de video percuma...



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH