family

b4 tu...rini genap khalish 10 bulan

2 bulan lagi..misi menggenggam degree in breastfeeding

entry minggu ni aku panggil n3 malas 

sebab aku malas nak wat 1 pic 1 story...aku lepook kan skali harung..

muahaha..

gambar pertama :


ini nama dia marshmallow...marshmallow ni adalah makanan manusia..tapi ko tau kinchan bagi saper makan??

tu ikan kat kolam mancing...

ntah paper lah mamat itam manis tu...aku makan marshmallow dengan tutti fruitti..dia bagi ikan makan...

memula tu dia dia tak tau benda alah ni marhmallow...kesian kinchan..kurang pengetahuan am...

ni smalam aku belikan tok dia...

eh baik pulak bini kinchan ni belikan tok laki...appp..laki bagi balik duit..muahaha...
 



gambar ke-2


ni food feeder...

jenuh mak jemah cari yang paling murah...

haha...akhirnye dapat gak...


kat BABYLANDMALAYSIA .... kebetulan kinchan slalu ke PJ..so..smalam gigih dia cari kedai tu...jumpe gak..belikan 1 tok ayesha....hehe....

pastu aku terus try ke khalish....

aku masukkan mangga...nasib lah mangga tu manis...so..sesuwei ler tok budak kenot cam dia kan...anak 3 potong..mak apak berpotong potong...:D


fiil khalish ni adalah MANJA terlebey...menci aku!

smalam..balik kejer trus melepet kasi dia makan cheese....aku kekonon nak train dia suap sendiri...so..aku potong kecik kecik letak dalam bowl...ko tau dia ngamuk ngamuk baling bowl tu ke aku..

nak aku gak nyuap ke mulut dia..lepookk nak?

ni aku soh bapak dia pegang...soh dia...hurmmm..jangan harap...dipandang aje food feeder ni...pastu mulut ngango nak disuapkan mangga tu...

haiishh..tak tau ler aku...kalau benda alah kat lantai tu cepat aje ko masukkan dalam mulut kan...:D



gambar ke-3

 susu @ deep freezer

susu @ peti 2 pintu

punyer lah gabra petang smalam..


kisah nye..

aku ngah DF khalish..pastu mintak si kakak amikkan aiskrim kacang dalam cik DF...sampai je ke tangan aku lembik...aku tanye dia..naper lembik..kompem lah dia jawab NTAH kan...dak tu mmg akan jawab camtu sebab mudah...

aku tak sedap hati..berlari ke dapur tengok lampu cik DF tutup..mampusss....

aku tengok plug switch off...


terus bukak cik df...check susu...Alhamdulillah...masih keras..aku rasa dah lebih sehari suis tu terttutup...

syukur..rezeki khalish masih ada....even aku tak pakai stok ebm dah..tapi stok adalah penting bagi aku sebab jika de kecemasan...stok tu akan menjadi penyelamat..

mane tau tetiber kena OS ke..tetiber susu aku merudum teruk ke...

hurmm..

berderau darah jemah okeh!







gambar ke-4




ini adalah gambar bujangku di pagi hari..orang bangun bersahur tadi..dia pon bangun bagi support...hehe.....pastu melalak...menci ai!



okeh lah..sekian edisi malas jemah...


ehhh de free video..




memula dulu..dia masuk bawah meja..tak jumpe jalan kuar..padan muke...skang kejer dia menjalor je..kejap kejap dia tarik plug komputer kakak dia..mengamuk ngamuk si marsya...haha..

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH