Entry taknak banyak cakap

yuhuuuuuuuu..

jalan udah start jamed kan..

ok ok takmoh banyak cakap..kiter layan pic jemah n family k...

 muke gatal...eee..tak suke tengok muka lelaki gatal!

gumbira je dapat share epal dengan aku!

 inspektor khalish..:P

berusaha si kakak memeluk adik dia yang tak suka dipeluk oleh kakak dia...:P

 "cehh busuklah cap papa ni"
ni kejer 2 beradik ni..kejer asik nak menyepahkan umah..mane tak aku jd tarzan kat umah tu..blom campur nan fiil bapak dorang lagi..adehhh...speecless okeh!

 klakar aku ingat balik benda alah ni..fuuyyoooo...murah giler kat cosway....RM11.90...hengatkan guna elektrik..tapi....

*




*





*




sila chock guna tangan..agak agak ko geram dengan musuh korang..ko chock kuat lagi k!




 inilah hasi dia!

 jemah 

^__^

 jemah berfareeda....tq abang coz sponsor sumer tudung fareeda ai....

luv u ... peluk ketat ketat...

 akhirnye....smalam jumpa gak pasta si kenot.... trus watkan pasta ayam carbonara tok dia smalam..yummy...
sebab khalish demam last fewdays....selera dia jadi kurang..n smalam dah kembali normal...mentedarah dengan lahapnye....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH