menu bukak poser ganti

waaaaweee...

smalam wat poser ganti ..

de balance lagi 27 hari..

adooii..aku tak rasa aku mampu wat abis

sebab...memang maha hebat wei puasa bagi ibu ibu yang menyusukan ni...

pam sesi pertama aku leh la dapat dalam 8oz ajo...:(

sesi petang punyer...dapat 4oz ajo..hamek ko!

tapi aku memang tak pernah rasa...dowwwwwnnn sebab susu aku kurang

aku memang sangat percaya, mungkin takat tu je rezeki kamu khalish...

seyes..sampai malam tadi cik B aku kurang menyengat!...

slalunye...lepas khalish df..malam tu ak leh lagi pam b4 tdo...tapi smalam akibat penat ya amat...cik b plak x berapa nak bertenaga..aku pon ajak....

khalish callloo betei...kiter tdo.....^___^

arini..aku surrender poser..mggu depan aku wat balik..

time cuti aku memang takkan poser sebab memang lagi maha hebat 2 beranak tu mentedarah depan aku nanti..

ni jer lah menu menu yg sempat aku masak smalam.....

 pemanis mulut..

 ayam masak black pepper..fav kinchan

 telur dadar

 paprik udang dan daging..




ehh....ku hidangkan kalian dengan video lame si kenot..


lame dah video ni..bln sudah..mase ni  malam b4 tdo aku ngah ngepam dalam bilik...

mulut kemain macam mak ko jugak..


okeh sekian..

adoooii lah..biler la nak siapkan hantara senol ni..esok nk gerak dah...:P

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH