menu khalish

monday bluuesss..

hehe..
dh bekpes??

jemah dah...rini makan nasi lemak hotel..pastu baru jap membuang...hahaha

lemak x baper nak lekap..curlassss!

ari minggu u olls g mane...kitaorang g Felda Keratong 10...abang susuan aku kawin...actually dia tu pangkat pakcik aku..tapi kami sebaya n aku pernah menumpang susu mak dia dulu

so...kami adik badik susuan...nasib aku tak dijawakan oleh mak dia..muahahaha

okeh okeh...

sabtu tu punyer lah maha dugaan nak sampai kesane...sebab pengantin lambat bawak keter..so..tertinggal ke belakang pastu ntah mane mane hala kami g...dia dah lepas...hampeh..pastu jemah hangin okeh..jemah tak suke jalan konvoi pastu sekor kelain sekor lagi ke hala lain...hishh

aku search kat papago...haram x jumpe...hahaha

dah lah stress ngan keter tetiber aircond wat hal...mane taknye...dah 5 tahun pakai keter...aircond tak pernah services..kinchan?? dia bkn amik tau sangat bab keter kalau aku tak bising..agaknye dia ni suke kot dengar aku bebel...

aku membebel ...dia kabor balik t nak g services..aku nak tgk...dia akan g sendiri ke atau aku kena bukak mulut dulu...kalau aircond flat trus...ko siap..jangan harap "motor" impian mu leh dikeluarkannyerrrponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

actually aku nak story bab khalish...mase g tu aku dah bekalkan dia bubur ...satu termos tok lunch satu lagi tok dinner...tapi lunch tu dia makan x banyak sangat lah mungkin sebab dia dah makan baby bytes tu kot...
 malam tu aku bukak thermos...bau bau macam dah basi...kesian khalish...malam tu gak aku ke pekan muadzam...cari baby heinz tu...tapi malang skali lagi...banana custard xdop...aku beli mix fruits punyer..khalish memang tak suke..aku bagi gak takut dia lapor...memang baper sudu je dia makan...

aku beli 2 botol...esoknye tu pon dia taknak gak...memang dia asik nyusu je..sampai memang nak ngepam x sempat sebab dia lapar sesangat kot...aku cuma dapat ngepam skali je ...hurmmm

rombongan kami plak x dibekalkan nasi ..nak makan kena g umah pengantin..segan la aku nak g mintak nasi kan...aku bagi khalish makan baby bytes tu...pastu memang bagi dia nyusu ajer lah..tok nampung perut dia..(aku rasa aku kejam sangat lah)

pegi dalam keadaan rushing sabtu tu..sumer lupe!

smalam plak majlis lambat abis..aku mintak izin kat family members tok balik awal...sebab nak cecepat masakkan bubur tok khalish...

smalam aku wat kan bubur nasi campur pasta n carrots je...itu yg paling cepat sebab ikan bilis dah siap siap blend...:)

abis licin...lega aku!

pagi ni.....

aku bekalkan dia pasta n chicken cream sos...


 wopppss...tambah sekeping cheesedale tok kunyahan si kenot...



ini bukan pengikut BERSIHNGOK erk...:P
seri kerabat namanyer!

tudung AidiJuma ...baru beli lastweek...
aku amik kaler biru satu..satu g kaler kuning diraja ni...


*





*






*

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT 

HASNOR N AZALINA

SMOGA PERKAHWINAN INI KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT



*suker kaler baju dorang*


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH