selamat hari ibu





 N3 patut publish smalam..tapi si kenot tu kacau...apepontakvley!

waaaa......ari ahad jemah bersiaran....

selamat hari ibu bagi yang dah bergelar ibu....

Alhamdulillah....aku sangat bahagia begelar ibu kepada sepasang cahaya mata kami....

Nur Marsya Adriana
 dan
Muhammad Khalish Aiman

Hari Ibu akan disambut setiap minggu ke-2 bulan Mei tiap tahun
 aaappp....tq abang for the present..

ngeee..

tanyer pompuan mane x soka ini barang...??

hehe..

kinchan soh pilih sendiri...haha..kire dia nyerah tengkuk ke aku lah tu!

xpe kan kan kan..

tapi aku prefer dia pilihkan...

nak wat camno...laki tak roti milih milih barang barang komeh ni ha....

tapi kalau pilih baju tdo...x yah ajar dia tau yang mane menarik perhatian dia!



kebetulan plak kami balik umah MIL minggu ni...so...agak jimat jugaklah beli emas kat sane..

kalau market harga emas kelmarin around 153/gram kot...kat sane RM150/gram...upah bergantung pada barang..tapi memang bawah RM100 even corak kerawang makwang...

kalau korang beli emas kat dorang..then trad-in kat sane ...dorang akan tolak cuma 12% ajew.... kalau kedai emas lain tolak 25% kan...

ehh nk citer pasal emas..sampai esok x abis...

ni alamat kedai tu..






smalam x jadi tdo umah my mak aku...cuma balik awal dari pilah amik mak...sebab mak aku nak g beli balance barang barang dia nak gi umrah nanti..

so..just bawak dia jenjalam sekitar bangi n kajang ajew..vley??

xper lah mak...next time k..!

note : Hari Ibu memang tak boleh disambut oleh umat islam...pemberian hadiah sempena hari ibu ni adalah pemberian dari laki masing masing...depent pada pasangan lah...bukan aku beriya menyambut pon..cuma nak diri dihargai oleh pasangan aku ... aku rasa..korang as wanita/ibu/isteri mesti akan lupa penat lelah korang yang memastikan rumahtangga teratur dengan pemberian dari suami...x semestinya berupa barangan ....cukup sekadar ucapan...cam aku ni ha...dulu dulu ...kinchan asik bagi bungan dan sms...ha..okeh jew aku...hihi..cuma mungkin rezeki dia terlebey kot...


nota kaki kematu :

ni marsya tak nampak lagi barang ni...dia tak selidik lagi anggota badan aku...kalau dia nampak..aku kompem..dia merengek kat kinchan...haha..nasiblah de sorang jew dara...kalau 2-2 anak aku dara...aku belikan silver aje sorang 1...:)

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH