weekend


salam senin uolls...~~

best ke idak cuti hujung minggu ritu..

agenda aku wif BFF terpaksa dibatalkan sebab baru teringat si pendekar kenit tu de appoinment cucuk pneumomacocal 2nd dos....harini last day...tapi.........terpaksa ditunda jugak sebab si pendekar taksihat...ecaner tu..bulan depan nak cucuk 18 bulan...cepatlah dik sihat...:)

so...ujung minggu tu aku decide nak gi beli barang keperluan skolah marsya....
weeee...cepat je masa berlalu...28hb ni marsya de diagnosis/orientasi skolah cina dia plak...:)
hope marsya boleh jawab soklan in mandarin...

marsya dah stop tuisyen mandarin kat teacher lim...aku dah cari pusat tuisyen dia area rumah kami...maybe jugak aku akan amik personal teacher tok ajar marsya kat rumah...

tengok keadaan lah kot ... :)
aku gi IOI Mall Puchong je sudah...
so...aku dah beli pakaian je tok marsya...susah jugak nak cari kasut tok dia ni...so..next nak beli beg skolah...alatan skolah...tudung skolah agama...
speechless pikior..

aku ajak kinchan lunch kat SEOUL GARDEN...kami sampai tu pukul 3pm tapi dorang cakap dah close tok lunch..dorang bukak tok dinner around 4pm...so...we decide gi soppin barang marsya dulu...
abis soppin trus gi seoul garden....


korang nak tengok tak gelagat pendekar mustang aku...

jap erkk....jap jap....



:
:
:



:
:
:



:
:
:



:
:
 
 

:
:
:



:
:
 
rasa rasa korangape yang ada kat dalam pikiran si pendekar ni..??
 
 
 
cer teka cer teka..
 
lambat lah korang ni...
tengok...depan kami adalah keluarga yang anaknye adalah anak dara!!!
OMG>>>>>>>fengsanmakkaw<<<<<<<<
 
 

 waaahh...kemain lagi dia mengelinjan..
sepanjang kami ke shop lot shop lot dalam IOI tu...
kemain gelinjit lagi dia ni tau..
masa aku masuk padini tu...waaahhh lagi terserlah kegatalan dia ni..
 
siap sipu sipu panggil salesgirl tu lagi uolls....malu makkaw nak........
aku dengan kinchan dah berpandangan........
 
de kes kat floor bawah tu...dia leh pusingkan kepala dia tengok awek cina seksi tu...siap ssenyum senyum sipu lagi...
Allahuakhbar nak oiii...kecik kecik ko leh wat fiil ni..besar besar jangan okeh.....belajar sampai kemenara gading ye nakkkkkk oiii...!!!!!!!! baru lah pompuan pandang kau!!!!!!!!
 
 dah selesai usha awek sane sini...
dia pon lena...siap aku siram dia...sebab baju belengas masa makan tu..
 
 
pssttt.....tetiber kinchan soh beli baju t-shirt kaler pink...walhal baju patern tu dah ade 2 kat umah...kalau sebelum ni aku belikan baju kaler pink...dia dah mula wat muka muntah..ni bley plak dia soh beli...apakah??? hahaha
 
 ahad tu....kinchan nak relax pegi memancing...tu hobi beliau...geng kamcing dia si marsya kompem ikut..so aku dengan si pendekar dok umah je k...
memandangkan dia tak sihat..lepas bekpes tu....aku bagi dia ubat selsema and batuk ..terus dia lena...cecepat aku pon masak lah...................

inilah hasilmasakan aku smalam...








 kuah agak cair....sebab cili kering tu macam berminyak sangat lah..ke sebab aku terletak minyak masak banyak...
yang penting..kinchan memang akan makan bertambah kalau aku masak asam pedas...


:: Disember dah erk...bulan depan dah masuk tahun baru... Alhamdulillah..rezeki kami sangat murah tahun ni... Insyaallah...segala kesusahan kami dahulu dah kami perolehi nikmatnya kini...syukur...tak pernah lupa mengucap syukur padamu... kehidupan sederhana tetap aku amalkan...sebab aku masih beringat kesusahan dahulu... program tahun 2013 telah pon kami slot kan sikit2....semoga perancangan itu berjalan dengan lancar dengan izindariNYA ::



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH