Marsya x buat kejer skolah

Bikin mood aku pagi ni spoil betollah biler aku terima sms teacher Lim (cikgu BM n Mandarin)....

SMS dia camni..:

" Dear Marsya's mum,marsya 2 times not do her mandarin homework.today not bring her mandarin books at all.please help me to check her books everyday.tq"

pagi ni 2-2 h/p aku tertinggal kat keter...ms g amik tu..menggigil btl tangan aku membaca (macam lah ko terima berita gempa bumi..kan)...kebetulan lak abg syg aku call...trus mood aku nk ckp manje2 hilang...hahaha..:D
Dia leh tanye aku bape size songkok dia...aku jwb...mane aku nk tau....size spender dia aku tau lah...kah3...~~~ 
Pastu aku tanye dia..de x guide homework kakak..(yerlah aku kan dh bz ngn khalish)
dia jawab opkos ade...mmg aku nmpk abg syg aku tgk marsya wat homework....

Sampai opis..aku trus call teacher Lim....aku nyembang mcm bergosip ngan jiran....hak3...aku ni dh biaser ngan teacher2 marsya..kire rapat lah...dorang pon x segan ngan aku klu marsya wat salah....

Petang ni..kompem aku akan jd.......HULK....sumer cartoon chanel akan aku BLOCK !!!!! pastu aku on balik ari sabtu n ahad aje....anak aku tu bkn anak patung xde feeling kan...so..sabtu ahad..aku lepaskan dengan syarat...:D



Ko tau...yang aku x tahan tu..marsya ni kan lurus bendol orangnye...dia klu teacher kabor nk ngadu hal dia ke aku...dia nangis2 bgtau..."NO Teacher...mama sy GARANG" Sentap mak ko !!!!!!!!!! Tapi aku ni mmg garang..!!!!! klu umah bersepah skit je..aku dh amok 1 umah...abis sume barang yg semak tu aku humban ke dalam TONG SAMPAH!!!!




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH