Tortila

korang rase betul ke aku masak roti tortila ala2 KFC x...

semenjak aku masuk keje n semenjak dh ade anak ke 2 ni...mase masak aku jd terhad...as simple as i can lah ...+ abg syg aku plak dok bising nk DIET !!! aku ulang DIET....ntah mane dia nk turunkan pon aku xtau...kate nk body ala2 Seth Tan....hurmm...:~

So..biler aku ckp yg aku akan masak simple2 je dia on aje...kadang2 aku sediakan nasi goreng..meehoon goreng...meggi goreng...kueh teow goreng..ni pe hal sumer goreng2 ni...nanti aku yg kena goreng...hak3

Tapi smalam...aku soh abg syg aku g beli capati...kepingan ayam mmg de kt umah...alahai...10 minit leh siap lah korang...anak dare aku sendiri pandai wat..ni kan plak korang2 yg dh kertuuuu (opps...!!) xleh nk wat..~~~





 



Selain mudah..ianye menyihatkan sbb sumer ade..sayur cukup...zat ade..karbohidrat pon ade...:)

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH