Aktiviti Mengepam di Opis

2 minggu dah aku naik kejer..kejer aku kat opis xde lain...surf internet..(haha...tipoo jew)

Banyak citer aku nk story ni...tp asik tertunda sebabnye..aku de kejer kat opis (eceh..macam lah banyak snagat kejer ko !!! ) ni baru balik dari Nilai 3..beli kelengkapan Kenduri akikah dan cukur jambul khalish nanti..

Eh melencong story...ni aku nk citer xtvt ngepam aku kat opis...b4 ni aku dok lah bace blog orang ngepam kat opis...aku lom praktikkan..so..dh naik kejer ni..aku praktikkan lah pe yang aku bace...hua3..memula meraban wei aku nak cari tempat ngepam....paham2 lah..opis aku ni ramai sangat jejaka jejaki...so...xkan aku nak suke suki menyelak baju kan..kah3...+ bunyi pam aku yang macam mesin rumput skolah tu...lagi lah menambah minat orang nak tau xtvt aku...

Ari per-1...aku try ngepam kat meja aku..punye nak cover...aku kuatkan volume komputer aku...lagu britney spears tu ntah bape kali aku mainkan...ngepam ni kurang2 1/2 jam....hahaha...aku jd x selesa nk ngepam....ari ke-2 pon ak wat mcm ari 1st gak....

Ari ke-2...aku ckp...xleh jd ni...biler kt ngepam dengan keadaan x selesa...production kd terbantut...Cik B aku membulat bagai joha..tp susu xmoh kuar...sakit wei............!!!!! then aku g ngepam kat surau pejabat PM...dat time de orng nak solat zohor...aku wat dekkk je..bunyi pon bunyi lah...xkan lah org tu nk marah kan...kot2 lah dia nk marah sebab bacaan dia terganggu...aku mintak sorry dululah erk...:D

Ari ke-3...my 2nd bos bgtau...dia ckp ala2 camni lah..."pe kate bilik encik aidil tu kt alihkan perabot...kiter leh wat bilik tdo or solat....." aku pon jawab..."okey gak puan...leh sy wat bilik menepam"....dia jawab "boleh!! pe salahnye.."
Aku rasa nak melompat wei...bos aku mmg sporting...lega tol aku...aku dapat negpam ngan aman....hahaha..

ari2 berikutnye..aku ngepam dengan aman...production menjadi-jadi..klu jd kilang susu...kire modal dah dapat lah...hahaha..:D (korang nak tau...laki aku panggil aku TAUKEH KILANG SUSU KHALISH

hasil perahan kt opis aku mmg x bawak balik...cume ari 1st n 2nd je aku bawak balik...lepas tu aku x bawak..sbb kat opis aku tu de deep freezer...size besor...tp x isi ape2...dr kosong baik aku humban susu2 aku tu....x membazir bil kerajaan kan...hak3...

 susu ni aku simpan dlm cooler bag lebih kurang sejam je tok stabilkan suhu sebelum aku masukkan dalam deep freezer...


ni....hasil dia...budget nak bawak balik lah jumaat lepas...cari2 polistrin box xdop...balik tu..baru abg syg aku g beli kat GIANT...baru ade...esok aku nak penuhkan polistrin tu..baru aku hangkut balik...hahaha.....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH