Terunaku demam lol

(MODE SEDEY)......hurmm...inilah benda yg paling aku xnk terjadi pd anak2 aku..huk3...tp yerlah...kt ni as normal human...bkn leh lari dengan benda2 ni kan3....

Mulanye khalish just selsema ngan batuk2 manje je...smalam ktorng contact2 klinik2 pakar sekitar Bangi ngan kajang...sumer CLOSED okeh...kami dh mati akal...so..contact lah kak leen..kot2 dia de simpan ubat demam....malangnye...kak leen pon br abis stok ubat demam tok bb..haiyakk...Pakar kanak2 Azzahrah pon tutup...Annur bkn xmoh g...kompem pack...KPMC pon tutup tok pakar kanak2..haiyakkk...

Nasiblah Kak leen de bg name ubat ...so.. aku ngan hubby aku g lah mencari ubat tu kt Farmasi...cm de 1 je farmasi yg bukak kt pekan kajang tu ha..(pe lah dorang ni..xnk duit tol..:P) dptlah aku beli ubat selsema n batuk tu..(tp ahli farmasi tu sombong...melayu lak tu..sesetengah melayu ni kan..klu dh pakar ttg sesuatu tu...sombong kemain...hik3..) Balik tu trus aku sumbat ke mulut khalish...kesian tgk dia wei...kena bernafas through mulut...kt org besor ni pon kompem rimas klu berkeadaan camtu kan..ni kan plak bb...merengek je dia smalam....kol 12am br dia dpt tdo..itupon dok mengempeng ngn aku...(manja cam BAPAK dia jugak...:D)

kol 3am camtu lah..aku terjaga nk tgk dia kt bb cot...aku rase kepala dia panas sangat...aku kejutkan hubby...so dia tempek cool fever...merengek2 khalish...aku lak mata dh ala2 garfield ni..terlelap...hubby dh bawak lari khalish ke depan...pastu aku terjaga lg...aku tgk 2 teruna kt depan..pe ler khabornye deme tu..hua2...(aku sedap berdengkur kt dlm)....hubby ckp khalish br tdo...so...dia bawak masuk ke dalam bilik..sementah khalish tdo..aku wat sesi ngepam lah....jam pon dh kol 5..pastu hubby aku ckp...bawak khalish hospital lah pagi ni...dengan erti kata lain AKU WAJIB CUTI...x paham2 maksud dia tu...hahahhaa
B4 tu hubby aku check suhu khalish...38c.....

Alahai penat lah nk naip..aku pendekkan citer lah erk...(khalish x dpt jumpe paed coz 2-2 paed cuti...paed yg ade..bertugas mlm ajo....so..kami jumpe doc biase ajo...)dah balik dari hospital....aku check lg suhu khalish...turun skit ke 37.9c...sebab td doktor udah sumbat ubat MONTOT....sebab kat spital td..suhu khalish tinggi btol 38++...dia kate spatutnye bb berusia 3 bulan xde demam...+ td dia ckp de nmpk tonsil kt tekak khalish...

hubby plak trus g kejer..aku drive balik..cian khalish..tdo aje dia..berat gamaknye kepala dia tu..doc ckp...klu khalish still x okeh..kena rujuk pada pakar sbb takut penyakit lain yg datang...ni yg wat aku bertambah beware nih...

 subuh tadi....cian tgk dia...

 baru balik dari hospital....:(



Suhu selepas masuk ubat bontot

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH