Fotoshoot

selesai sudah sesi fotoshoot bersama BUTIK QOMA ...

best dapat timba ilmu yang kita minati..

aku taknak bebel banyak...meh layan model model yang dah aku makeup kan sabtu dan ahad lepas...

Alhamdulillah..aku suka dengan model model yang aku makeup kan...:)


model pertama :
Amirah..
alala...manis okeh orang dia..sebaya ahkak lagi...
memang sesangat comel...mata galak okeh!

model ke-2
Ila....pendiam..penggeli pada bulu...:P

model ke-3 Wani
from Terengganu okeh!
peramah

model ke-4
dia ni student lagi..
tapi slalu wat modelling tok iklan komersial..antara dia,,,,breast cancer peringkat ipoh...


model ke-5..
sis fizah....
rupernye pengedar jamu ratus kak tun.....patut macam familiar muka...:)

model  ke-6 and last tok smalam...
ekin...from johor..


 

 ye nama pon model kan..dorang memang tinggi..aku kan spesis kemetot




 shantek shantek k baju baju dorang ni.kalau masuk ke body aku kompem rabak!!! ngeri ahkak..!






lihatlah donia....fendeknye cik markonah!


okeh...kat sini aku lampirkan harga makeup yang aku kenakan...

Sanding : RM250
Bertunang : RM150
Dinner : RM100
Fotoshoot indoor/outdoor : RM250-RM300

meh promote ahkak!!..
hehe...

tq u olls....bubbye...!

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH