tengok ape tu?

eh korang..

aku nak show skit gelagat mike mike ni...

meh sesusah skit pepagi ni erk...


:


:


:


:


:



:




 kemain memasing tekun kan kan kan.........
sampai si bapak mata dia kemain jeling jeling
si anak nganga ..

ishk ishk.........


reraser korang lah kan.........

dorabng tengok per?



cer teka cer teka.........


auuwww....

salah...

teka lagi teka lagi..........












:



:



:



:



:



:



:



:



:


sikit je lagi




*____*









aku ni jadi tukang pegang........


kemain lagi dorang ni tau,.....


skit je lagi memasing nak leleh air liur........




alololo...manjew tau korang ni...

meh lah cik markonah gtau.......

:



:



:



:



:



:



:



:



:


:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:



:


 tadaaaaaaaaaaaaa...
tau x pe menda yang aku bulatkan tu...

bontot pompuan....dalam lagu gangnam style...

Astaghfirullahalazim.... 



eh de video free u olls...


masa ni khalish berborak dengan wan pilah dia...aku pon x paham ntah pe yg dia borakkan...harap mak metua aku paham lah bahasa cucu dia ni...

ohhh...khalish dah pon dapatkan suntikan pneumomacocal...dos pertama...badan dia dedar skit smalaml..so far.....rini dah okeh....

aku de terbaca kat page di fb de ibu ibu yang menentang vaksin vaksin ni...ok ni pendapat peribadi aku sendiri...
aku memang suka bercuti...baik dalam or luar negara...

aku memang nak perlindungan yang aku mampu tok anak anak aku..
kenapa orang dulu dulu tak perlukan suntikan suntikan vaksin ni..

senang je sebab dulu kebanjiran pendatang kurang sesangat...dan kini..kiri kanan kiter adalah warga asing...anda tau kehadiran mereka...dan tak semua negara ada bagi penduduk mereka suntikan macam mane negara kite bagi kepada penduduknya...

lelebih lagi kawasan aku duduk memang ramai foreigner dari timur tengah ...sudan lah..iran lah..syria lah...gagak itam lah...ehhh....
so..protection tok anak anak aku penting...
bebaru ni dengar tak pasal penyakit tibi melular...??
so pikir balik...
anda buat yang terbaik tok anak anak anda..
so..saya jugak inginkan yang terbaik buat mereka...

kalau swasta...

umur anak bawah setahun perlukan 4 dos vaksin pneumomacocal...
tok atas setahun hanya 2 suntikan..

harga 1 suntikan di hospital swasta adalah RM180 ke atas...smalam khalish kena RM195 untuk suntikan...with consultan bagai total RM250...
next dos lepas balik dari Bali....suntikan seterusnye adalah kira kira 6 minggu selepas suntikan pertama...

ok bai...doktor merkonah melaporkan...

hahaha...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH