kenapa aaron?

sekarang aku memang tengah menggilai wajah aaron aziz...

ehh ujung2 tu de name x-boy ai...tapi itu nama ai dah lame semadikan...hahaha..

u olls...
aku tau sesetengah orang menyampah aku asik post pasal citer adam dan hawa...
nak wat camner wei..aku hanye mampu ungkap kat status fb je..
sebab aku tau aku takkan boleh memiliki dia..
aku dan dia hak oang...waahhh ayat novel tekau!!!!!!

maklumlah...ai ngah gigih abiskan novel terbari siti rosmizah...
nangis nangis ai smalam k...novel bebetul lagi skit nak melekap kat idung ..nak cover dari kids nampak..hahaha...:D

pastu kinchan asiklah BBM aku..ishhkk..aku ngah nangis ni..dia dok asik BBM aku...


 aku tak layan BBM dia...dia PING aku..hahaha

 ayat kat bawah tu takleh lah kasi tgk ..sebab very the...hahahahaha....tu sangat private sebab kami memang suke bergurau...:P

my tyco...

ehh..melalut ni...

actually..setiap orang ade kegilaan dia kan...tak salah aku nak suke seseorang selain hubs aku kan....gpon....setakat minat...kalau aaron tu nak tergoda...tu ha..melambak retis ang selak sane sini berdamping ngan dia..tapi korang bace ke tak kat magazine...de gosip gosip liar pasal dia tak?
takde kan....sebab manager dia wife dia sendiri...lagi 1...dia tak pernah menyorokkan status dia...susah kan industri seni kt ni nak tengok retis jujur cam dia..
sumer kekonon taknak bagitau..phhuiii..macam lah leh buat ko fofular sesangat...rezeki yang Allah bagi ko tu rezeki anak bini pe...pe hal nak sorokkan...kejayaan sorang lelaki ada seorang pompuan dibelakangnye...tak isteri ..ibu ....awek....sometimes lah

aku suka karektor dia..body dia...senyuman dia..auuww..
aku akui...aku sangat suka verangan...hobi dari skolah..haha..
dodulu kan..aku memang verangan nak de pakwe body builder ..mampooo????..kekecik dh verangan camtu..:P
pastu suke lah...ari ari dia datang umah jemput aku gi dating...matiklah kalau laki aku bace...:P
 pastu dia suke bagi aku bunga....:P
pastu dia suka pandang aku sambil aku akan tersipu muka naik blushing2 pink gtuw...:P

sudah..itu sumer hangan hangan hangin jo..

kenapa aaron??
sebab senyuman dia tu buat aku lemah lutut..aku rasa..kalau dia senyum ke aku kat dedepan....silap silap mau aku fengsan....*pitam*

aku bukan tak redo kawin ngn laki aku tu...redo dan ikhlas okeh...
cuma cam aku cakap tadi..aku hanya suka pada aaron...
aku suka tengok romantiknye dia dalam drama...ehh..
ko kabor ke aku...
pompuan mane yang tak suke dapat laki cam aaron tu...
ibarat dia meletakkan wife dia (dalam drama lah) tempat teratas skali...
 sebab Nabi Muhammad SAW sendiri meletakkan martabat seorang wanita di aras paling atas...
aku bukanlah nak laki cam dia...
sebab memang takleh bentuk dah kinchan tu....huhuhu...
so...biarlah dia nak berubah pon secara rela dan natural....bukan paksaan...
aku tak pasti dia gi gym skang sebab bingit telinga dia aku dok asik bising kat dia..suke dengan aaron aziz tu..hahaha
atau dia terikut kawan kawan opis dia dok main gym...
atau dia de niat lain...ehh itu lantok dia lah...
hahaha...

dulu aku sampai terbawak bawak watak aaron dalam Nora Elena tu dalam mimpi...haha...addooiii cam hover plak...
now aku hangat dok layan Adam Dan Hawa...aku kena tengok kat internet je..sebab skang aku sekat sumer keinginan aku nak add on benda kat umah skang..sebab kami dah nak pindah umah kan..so....aku nak buat sumer kat umah baru nanti...
mintak mintak lah unifi boleh cecepat wat installation kat umah baru nanti..and hope jugak no fon umah tak bertukar....:) no umah kami tu lebih kurang same ngan no fon kinchan.... :)

pastu baru leh masukkan astro mustika...aku hengat nak tambah lagi 1 tv HD dalam bilik kami nanti lah...reraser mau tak dia melayan tekak bini dia ni...-___-

ok ok..meh layan pic pakwe anganan aku ni ha..
cop...
korang takleh amik dia as pakwe anganan korang....gi cari pakwe lain...hihi..:P






ok papai...




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH