campak campak takde modal

Salam..

aku dah lupa nak ngomel ape...aku kena cari pic dulu....hahah..baru de story...:P

permulaan n3..aku lambakkan masakan aku yang very the pemalas...ai kan pemalas...:D

ni adalah request dari si sulung...nak sushi bawak bekal ke skolah...

so...gigihlah si mak ni masak...dugaan pertama...gas umah abis..hahaha..
 tapi siap gak akhirnya....

sushi ni aku wat sesangatlah simple...cuma tambah cuka masakan dengan gula sebagai perasa...then marsya takmoh letak sayur....tapi xper..dh cover dengan seawet tu kan....so...complete lettuw...!

 ni bekalan kakak..

 adik pon terkena tempias lah..tapi tok adik..aku x letak cuka...:)
khalish ngan marsya adalah hantu seawet....:)


 ni bekalan khalish smalam....kena masak asing2..nanti taufu telur tu kembang sangat..:P

ni masakan weekend ritu...sambal belacan aku tak menjadi...hahaha...takper2..akan aku perbaiki..:)


ni adalah gelagak kids kat umah....hishhh...haha...:D

basuh emas jimat dengan pencuci emas cosway...hahaha

sesi mencuci koleksi kesayangan....ni yang dah dipakai...aku x cuci beriya..cecuci manjew jew...amuik berus gigi x elok tu..cuci je kat bahagian tetpi awning tu skit..ai kan pemakai makeup terunggul...hahaha



macam macam lagaknye dak ni skang..kalau tak dapat benda yang dia nak...waahh....dia pon start wat testing suara,bingit telinga aku!


khalish selamat dibotakkan...rimas aku nengok rambut tak gak lebat..!

jemah junior...hahaha


memula aku nak letgo tudung ni....last last aku pakai gak rini...ehh best okeh vshape ni...
labuh bawah dada..siapa kata tudung fareeda hanye ada aras dada..:)


okeh itu je..babai..nak balik dah..!

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH