Kenduri oh kenduri

seyes penyakit malas aku ni makin menjadi jadi....

sebab malas adalah sebab penat...

lagi 1.... aku mood rajin aku memang ke laut..

aku memang tengah sakit ati dengan umah baru ni..ntah biler lah nak pindah...

>__<

umah aku dah lah macam tongkang...tongkang pon elok lagi...hurmm

N3 ni aku nak story pasal my BFF kawin.... Alhamdulillah..syukur doa beliau tok mengakhiri zaman bujang dia termakbul..haha...abnag angkat jadi suami yang terangkat...hahaha...:D

* matilah kutuk bff *

so...aku memang xcited sangat sebab dia berkahwin jugak dan welcome to "heaven" life....hahaha..






 aku suke sangat pelamin dia...ringkas and cute sangat....macam nak bersanding lagi lah..hahaha...aku xleh lah...kinchan ntah..hik2....

motip letak pic ni...
aku tak sabar nak tunggu baju tenpat duduk aku ni bertukar ke kaler pink...hahaha..balik dari umah aton...aku terus zassss ke Nilai 3...memula nak beli ready made....pastu yang ado kaler grey...pastu promoter tu kenen aku tok amik yang tempah tu...dia tunjuk pamplet tu..auwww..my fav kaler ade...pink....shocker lagi okeh..lame aku nak decide...sebab yer lah..duit pon laki nak kuarkan..

berkali kali aku tanye kinchan...nak ke bang??
abang tak kisah...ayang yang nak pakai..

aku ni berat ati plak...
tapi ati meronta u olls..
kaler tu shantek...shantek...shantek dan shantek...*pangggggggg*

akhirnye aku beli gak....hahaha....
siap seminggu....minggu ni leh pasang....pastu dalam kete laki aku cakap..
nape beli dashboard cover awal2...kalau tak leh pakai kaler pink jugak...stereng ni tukar pink..bla bla bla...

ehh..mamat ni perli aku ke per...
aikkk bang...macam tak ikhlas je belikan...

terus senyap...



3 comments:

puteri zee said...

uikk... sempat ko kutuk haku eh! hehehehe... thanks sebab nyelitkan pasal aku dlm entry belog ko nih..

puteri zee said...

weh! sempat ko kutuk aku dalam ni eh.. niway, thanks eh co nyelitkan citer aku dlm entry belog ko nih.. but.. pink??? omg!!!!

puteri zee said...

weh! sempat ko kutuk aku dalam ni eh.. niway, thanks eh co nyelitkan citer aku dlm entry belog ko nih.. but.. pink??? omg!!!!

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH