Umrah

sejak 2 menjak sejak sejak bz dengan macam macam hal ni....mood cik M sampei hinggap ke jari tembun aku ni...

kejap kejap aku wat ayat kat blog ni aku padam....bak kata wardina safiyyah...kalau rasa rasa nak letak status tu pikir banyak kali...taip padam taip padam..last last kiter pon taknak letak status...dats what i do now...tapi 2,3 post aku sejak 2 menjak ni hangin jo..bukan sebab pe...itu tanda aku bengang tahap vavi lah..nak luah kat saper ...kang orang pon malas nak dengor aku ngomel...abis...dah orang wat kiter gituw...nak marah sangat kang orang kabor kiter kuang ajor..x beradab...okeh xper le...bior orang buat kiter yerk...kiter betul pon anggap jer lah kiter ni tak betol....:P

dah ler..maleh aku nak backup diri sendiri....:P

isnin lepas mak aku dah pon berangkat ke tanah suci makkah menunaikan umrah...

kesian jugak aku kat mak aku tu...dah ler gi sesorang...ritu aku amik pakej lain..tapi sebab ramai jemaah yang pegi wif family...so..dorang terpaksa down gred kan pakej mak aku..tapi duit pulang balik lah....sebab kebanyakan dorng diletakkan 1 bilik..

mak aku amik under Travel Agency Tabung Haji ...senang...
dari A-Z...aku uruskan...

patut mak aku berangkat 1 julai...pastu TH call kate tunda ke 2 julai then balik 13 julai ni...
sampai je KLIA...check in bagai...pastu dengar penerangan dari pihak TH..pastu siap belikan kad prepaid arab tok kegunaan dia kat sane...b4 tu..aku dah siap belikan fon blackberry curve tok dia...risau aku..kalau dia guna fon stok baling kucing tu...hahaha...kejamanakmuini..!
 

kat slip arahan tu..aku siap tulis awal2 camner nak dail no kami adik badik...mak cuma taip je...hehe...

hari ke-3 baru dia call aku..mase tu aku baru sampai JB...dia kol aku dalam kul 11pm kot...dia bukan kire waktu kiter....asal siang je kat sane dia kol..dah dapat kol aku...hari hari dia kol..bagitau xtvt dia...hai lega anakmu ini mendengarnye...

so far..mak bagitau..dia de single geng kat bilik tu...orang perlis....
pastu dia ngadu...

"ma.....selipar mak 3x hilang..mak balik hotel jalan kaki pakai stokin"

 " la yeke...mak...lain kali mak bawak beg ke plastik beg ke...mase nak masuk masjid..trus masukkan selipar dalam beg tu..gantung kat leher.."

" eh kamu ni..mane leh bawak paper mase nak wat saiee tu..."

" ehhhh yeke mak...xper lah...anggap je rezeki orang yang amik selipar tu k..."



 dak ni x abis abis dgn tab..skang dah mengadu mate kabur n nampak kelabu ajo...ecaner ..kala x tab..dia pi godek pc umah...tak cukup tu..dia godek note aku..


 ni ler mak kiter yang muke cam cina tapi anak muke kelam...muahaha


 patriotik k..

 kebetulan malam sebelum tu spain menang..kemain melambak pihak MAS edar bendera spain..



 cer tengok muke cinabeng marsya..tensi mak tau!








aku bagi video free...mase otw balik..




okeh babai....nak wat n3 lain plekkk

3 comments:

Anonymous said...

pandai khalish clap tgn..da pandai ckp ckit2 ye...hik2

Anonymous said...

alhamdullilah,dpt juge mak emma pergi menunaikan umrah.mudah2an dipermudahkan segala ibadah yg akan dibuat di sane..khalish,aunty geram tgk kamu...ehehe

Pinkish Mumma said...

@nurulizzuwana Shamsuri.... haha...clap clap pandai dah...cakap x lagi...pandai sebut...tututututut....hehe..syukur dapat jugak mak jejak kaki ke makkah walaupon pegi umrah je..lame tol nak tunggu turn gi haji..kesian plak ke dia...so...bg dia gi umrah dl...next wat rayuan tok haji plak

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH