mereka sangat jujur

salam khamis...

rini macam macam rase ade..ko nak yang mane..

rini rasa menyesal sumer ado...

eeee....nyampesss...!!!

menyesalnye aku dok pakai hamek je baju si marsya kat butik mothercare tadi...

nampak je 60% aku amik...x kire bagai....

pastu mase nak bayor..lepas less RM76.80...eeee....NYESAL HAKU!!!!!!

matiklah kalau bapak dorang tau...jimat jimat jimat jemah....ni nak pindah umah ni..nak pakai manyak duit wooo!!!

ehhh nak share skit story 

dak dak kecik ni kan jujur ya amat biler bercakap kan....

makanyer..kiter ni memang boleh dikatakan 90% kena percayalah..hehe..

aku memang tak cayer ngan mulut si marsya ni...

eeeee....

dia ni memang lurus bendul...

pe gak story kat umah..dia suker ler "share" ngan orang yang dia kenal rapat cam wan dia ke...nenek dia ke...ibu dia ke....cam mak dia ni..suker share kat blog..nge nge nge...

tu sebab kami kat umah..kalau bercakap isu isu sensitip...x suker dia dengor......alaaaa cam ayat ni...

"yang...jom romance" mak aiii.....open ko....ooowwhhh no no no...

so....kelmarin kot ...x hengat aku....mase aku pickup anak anak kat umah kak leen...dia cakap gini...

" adik suke lompat lompat kat atas papa...mama pon suke...."

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapPPPPPPPPpppppppppppppPPPPPPppppPPPpppPpppppp...

#sentapmakkonak#

sudahhh...adooii lah nak.....mak ko bukan takat suke....seronok pon iyer.....(pandangkirikanan)

tipooo jew lah...actually perbuatan tu dia nampak mase aku..kinchan n khalish dok gurau gurau kat dalam bilik...pe dalam bilik???? jeng jeng jeng..haiiippp....no buruk sangka....gurau gurau cam naik kuda lah..si mak khalish ni suker .. pastu marsya ni masuk nak try buat plak...matiklah bapak korang kalau gitu...hehe...

lepas tu smalam plak...mase otw gi makan tu.....aku cakap lah ngan kinchan..

" rini rabu kan..esok dah khamis..."

pastu tetiber dia menjawab kat belakang aku..

" so..pe masalahnye???????"

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapPPPPPPPPpppppppppppppPPPPPPppppPPPpppPpppppp...

#sentapmakkonaksekalilagi#
 
pastu kinchan nambah...
 
"  ikut sapo tu " sambil sengeh sengeh pandang aku mintak pelempang

eee.. dak dak zaman kini.....

takut aku...

itu kes bebudak..kes mulut mulut orang dewasa ni lagi lah...lagi takleh ditegur...

choi choi choi...!


meh layan pic aku menggediks d opis tadi....








 
 
 
 

2 comments:

SYiDa k@RiM said...

ahahahhaha....syabas kakak..!!! acik ida suke kamuuuu...

Pinkish Mumma said...

hehe...pasni anak ko lak ida..kui3 kui

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH