busuk

tak nak paham erti bahasa ni leh..

busuk hati???

seyes aku dah lame pendam benda ni..

seboleh bolehnye aku taknak 'kotorkan' blog aku pasal dak ni..

tapi macam hover plak dak ni..

nampak aku jew..mulalah show off benda ke aku..

nampak aku pakai tab...dia plak kata de ipad....tu tak nampak lagi aku pakei note...dia mungkin lagi cangggggggggiihh beb....iphone 5 kot...


tolong lah...aku tau ko xde benda tu sumer...tp sebab nak segalanye lebih dari aku kan.....ataupon sengaja nak bikin aku paneh....kesian....:((((((((((((((

hamekk ler.....cuma plz lah berubah skit ....

nak belagak wat menderrrrrrrrr kalau benda tu ko memang tak ada...

klu aku ni bebetol mewah iyer lah ko nak lawan..

aku ni pakai barang cap hayam je wei....

aku tau dulu aku laki bini bukan mampu nak pakai sumer ni...tapi macam aku cakap...

idup kitew bukan statik

ape yg kami ade skang..semua kami usaha...

tunggang tonggek kami bekerja

de je manusia cakap kami wat benda tak elok..

kalau benda ko cakap tu fitnah...

ecaner??

kesian aku ngan dak ni....

ishk ishk ishk...




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH