eee..macam macam

monday u olls...

N3 sekelepook

rini jemah nak kepohkan pasal anak anak i olls..

perkembangan mereka beserta berkembangnye aku...muahaha..

marsya...

Alhamdulillah...dia anak yang mudah mendengar kata...
sebab aku tau dia takut aku akan jerit ke dia kalau dia tak dengar kata..muahahaha..

marsya memang seorang pelindung pada adik dia...
tu sebb dia sanggup biarkan adik dia buli dia...

now marsya dah start puasa...
rini ari ke-3 beliau cuba berpuasa...

ari pertama....dia agak terkejut sebab selalu bangun pagi leh bedal susu/roti
tetiber pagi sabtu tu takleh...
kebetulan sabtu tu aku n kinchan ke Shah Alam..so..anak anak dok ngan mak aku..
asik asik kol aku kabor lapor..
kesian wei....tapi sebab aku nekad nak anak anak cuba berpuasa penuh kala usia 6 tahun...aku terpaksa menjadi ibu yang kejam..*___*..winkkkkkkk...
 petang tu...dia bangun tdo...terus amik biskut adik dia...dah gigit skit ...dalam segigir kecik lah...dia gi dapor...terus aku rampas...oohh kejam kan..tapi that time memang aku tau dia ngah mamai...sebab dia lupa ritu puasa...menangis nangis dia masuk bilik arwah pakteh dia...

hari ke-2..berpuasa di rumah sendiri ...
smalam ler tuw...aku gi kursus andaman...
anak anak dok ngan papa dorang...

kejap kejap bapak dorang viber aku..kejap kejap xtvt anak anak...
adooii lah...aku ngah nak concentrate ni...
tapi @least aku tau anak anak ok ok ajo..

khalish

dak sorang ni..jap jap jap..aku nak tarik napas..

kemain lagi dia skang...
mulut pot pet pot pet...
siap tunjuk tunjuk jari telunjuk kalau nak marah orang...ewaaahh...

jangan suke keluar kan jari telunjuk dik oii..kalau kamu salah ngaku jerkkk k...xde pon orang nak marah ke kamu pon...:P
smalam dia dah start melangkah...dah lebih 10 langkah..yebba...hope dia pandai bertatih b4 our vacation on november ni...insyaallah...
kalau x jalan...aku tampo tampo tapak kaki dia...:P

skang pe yang kaka wat..dia pon nak buat jugeeekkk..

kakak wat hangguk hangguk...dia pon nak buat...
pastu geleng geleng kepala...pastu hangguk hangguk lagi...adooii..

skang makan banyak...kalau kat rumah...nak makan ajew...smalam...abis seperiuk bubur....tapi biaser lah budak kan..nak kasi makan tu mcm bercinta...janji ko abiskan....:D

 fav baru dia...



 minah sorang ni memang suka makan benda alah ni..tu sebab dia leh geng aku makan sushi.....skang aku nak tarik khalish join group aku....


  yang ni...aku wat kan kudapan tok si gedek tu...tapi aku ngan marsya yang bedal..hahaha




 
 dak ni kalau keter skang tak moh dah dok dalam car seat...tapi dalam viva aku memang aku tak letak car seat..maklumlah keter kocik...car seat dalam waja....






 ni malam b4 puasa tu..kami siap siap nak balik umah mak aku....bersahur same..


 hadiah besay marsya....eeee...nyesal aku gi beli emas kat ESP....
baik aku beli emas kat cino poning pilah tu..kompem reger best..:P

 alolo...si dara pada petang 1 Ramadhan ritu...waktu ni dh kol 6pm lebih lah....terpaksa kasi dia hiburan tok dia leka...kejap kejap tanye kol bape....




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH