ubat cacing

jumaat lepas aku beli ubat cacing tok si kakak plak

asik lah tertangguh nak beli ubat cacing dia ni

si marsya ni aku tak tau lah bangsa ape....oopps..yang penting aku bukan keturunan bangladesh..(ehh motip cakap..haha.....???) ... 

suka sangat makan ubat..siap offer diri nak makan ubat...sakit skit..nak makan ubat...pastu wat wat sakit semata mata membolehkan aku membenarkan dia makan ubat..pe lah masalah organ dalaman ko ni kak...orang nak elak makan ubat..ko offer diri nak makan ubat...ntah paper ntah..

last dia makan tahun lepas....aku start bagi dia makan ubat cacing umur dia 2 tahun.....so..setahun skali aku makesure bagi dia ubat cacing...


memula senyum lah ko erk..


kuma kamir muke......muahaha...

pastu terus cakap...blluuekkk...tak sedap lah ma...

ehh...saper cakap makan ubat sedap...tengok cam mama ko ni...lek je kalau sakit....mc takut nak mintak...hehe...motip???

dah selang baper minit tu dia cakap..

ehh sedap lah ma ubat tu..rase strawberry..

mak budak : kak..pas makan nanti...kakak akan berak tau...nanti cacing tu kuar kat bontot kakak..(sambil aku wat tangan telunjuk cam ulat bulu)

 kakak : ha..yeke ?? (wat muke kerut kerut mandang aku cam aku menipu dia..) 

mak budak : eh yela....

kakak : abis nanti camne...??

mak budak : berak je lah..kuar kan cacing tu...nanti kalau cacing tu panjat toilet bowl tu....kakak diam je ye... 
(sambil aku dah menahan geli )

kakak : kakak taklut la ma..

mak budak : kata kuat...(sambil menonong g dapor)

seyes aku tak paham dengan manusia yang suka makan ubat ni..eh...ko nak rase makan maajun aku tak? tu memang superb sedap..nak??

~~ apepontakvley ~~

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH