jenjalan midvalley

eleh tajuk..macam baru skali jejak kaki ke midvalley...

sajo...sebab xtau nak letak tajuk po...meh la kiter mempoyokan diri di pagiini...

sebab rini aku cuti..cuti gatal gatal miang malas g kejer vley?

sabtu lepas saje menghabiskan mase g midvalley.... gpon aku nak g beli stroller baru khalish.... disebabkan lambat noO stroller gedabak zuzz 4 tu nak letgo..we decide tok beli aje lah atroller maclaren tu... dulu nak sangat merasa stroller besor...ha padan muke nyesal.... haha.... nasib laki jenis okeh ...ikut suka ko lah jemah..janji ko tak muncng depan aku !! haha... tenang dapat laki camtu..pasni aku nak mintak banglo sebijik... mau dia jawab..nanti abang gadai bulu demi banglo mu..muahaha..

disebabkan kitaorang nak g midvalley..aku pon cari babyshop yang sehala nak kesana....so jumpa lah mybabyshop ...ni pestime aku membeli barang bayi kat online shop ni..b4 ni kalau barang baby..aku suka beli kat littlewhiz ngan enjoybreastfeed selain dari fb online shop... so...tempat dia mudah la nak cari kat sri petaling tu....cuma parking..ha....luckily kamu agak mudah dapat parking bebetul depan kedai dia... 

aku xtau la apsal aku nak jugak pakai maclaren...mungkin rindu yang amat sangat kat maclaren quest khalish yang hilang ritu kan....gini lah dia kalau jenis aku ni..klu aku dah sayang kat 1-1 barang tu.... aku nak jugak barang tu...waaaa...:D

tapi kali ni aku upgrade dari quest ke techno XT ...zuzz 4 khalish tu aku simpan lah kalau xde orang nak beli...mahal ke aku nak letgo RM650 dari RM899..baru pakai 3 bulan...>__<
stokt tok adik khalish...aku nak anak bali plak..muahaha...apekah?? jeng jeng...

eh aku rasa aku masih blom boleh nak campakkan fiil aku membeli barang anak anak....masa marsya dulu...stroller dia dekat 5-6 stroller aku letgo..kejap kejap tukar..muahaha...:D









sebab kan kotak dia besor gedabak...aku soh dia pasangkan sumer kat sane.. skang de sale kat sane tau..carrier baby bjorn tu memurah....

dah seattle wat payment bagai...zass ke midvalley plekkk...

okeh jemah nak membeli barang makeup dia...:P 
( pompuan nyahh )

b4 tu kinchan dah cakap...nanti g beli baju anak anak....ehh aku nambah plak..baju kiter skali erk..haha..aku kan diva hover .... 
disebabkan aku dah soppin baju anak anak sahari sbelum tu..maka batal nak soppin baju anak anak ...

 tahun lepas mase ngah sarat mengandung khalish.... G2000 wat fasyen show....sabtu lepas...pon time yang same dia wat..so..mari kiter bergambor..:P

 dak ni nak membuta dah....:D

 kinchan yang beriya naa nk tengok fesyen show...kan ramai awek kaki panjang..-____-

yang sempat..

tapi...aku sakit je ati ngan 2 keping gambor ni....


memula....



cun je pic aku ngan khalish berduan didalam keter sementah bapak dorang ngan anak dare kami g beli air...





next pic....










dah pompuan ni masuk keter...









aku pon cam biaser syiok sendiri snap pic...











memula tak perasan de makhluk lain....










eeee..seram jemah....











sila lihat tanda arrow....


dah balik umah baru aku perasan....





kemudian jemah snap lagi pic..





snap sambil kinchan sakit ati dengan aku






dimain mainnye stering keter






dengan niat agak gambar bini dia tak shantekkk






gegar gegar pic jemah...







ohhh jemah sedey...






dan setelah penat menjerit kat telinga laki......








akhirnye aku berjaya snap pic aku...








yang bagi aku cam comelll jew..









pangggggggggggggg saplohkali........







tapi








*










*











*











*







budak ni dah menyepoil  kan pic jemah...




 budak ni aku cepok cepok kang....rrrgggrrr.... menyampesss....!!!!

sekian edisi cuti rini....



smalam gi umah mak aku sebab nak wat hantaran sedare...sempat lah aku melontong...:D
pestime wat..menjadi...yiihaa !!!


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH