Review

Assalamualaiukum..
Jumaat dahh yeayy!!!

semalam aku ade share pic bibir mak aku kat FB...
korang time time tu lah nak jawapan kan...
kalau aku gitau....takde bahan lah bliog aku ni nak review barang....ececeh.....




mak aku ni memang ade masalah kesihatan......
penyakit kat bibir dia ni dah lame ..aku tak pasti sebab ape penyakit dia ni..mungkin lipstik mase zaman belia dia dulu gamaknye...aku rase lah....ehh mak aku ni suke pakai lipstik meroh tau...haha...

kalau salah makan skit je....mulalah bibir dia akan berkudis....yang paling teruk 2 minggu sudah...bengkak....berkudis..bernanah bagai.......
dia makan macam macam jenis ubat dah......ubat tahan sakit bagai...tapi kesudahan dia tak ade yang berubah...
so...aku tergerak hati nak bagi dia makan ubat yang kinchan makan ubat tok masalah resdung dia memandangkan mak aku pon ade resdung....

syukur Alhamdulillah....tak sampai seminggu mak aku makan ubat tu.....kudis tu mengering.....nanah pon mengering....kesian tau tengok mak aku nak makan susah.....kena makan benda kering...nak gosok gigi hazab okeh....yer lah dia dah tentu nak amik sembahyang bagai kan...

seperti biasa...aku hanye akan review product yang aku atau testimoni aku dah pakai dan berkesan pada kawan kawan..semoga manfaat yang mak dan laki aku dapat ni dapat kawan kawan yang lain mencuba tok peroleh manfaat yang sama k...

sudah bersedia ke idok???
ecehhhhhhhh...koyok lak aiii kan...


|


|



|



|



|


|


|



|



|



|
|


|



|



|



|
 scroll skit lagi 

|


|



|



|



|


|


|



|



|



|
|


|



|



|



|
|


|



|



|



|


|


|



|



|



|
|


|



|



|



|
  



|


|



|



|



|
|


|



|



|



|
|


|



|



|



|


|


|



|



|



|
|


|



|



|



|
  
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*mukeblurrr*


  ini lah supplement itu...
ye aku tau brand ni dah lame kot orang pakai...tapi mak dan laki aku baru pakai....dan berkesan..so...baru lah boleh aku akui produk ni...

selagi aku tak try.....aku takkan review atau mengiya kan produk tu bagus.....

meh aku tempek manfaat Alfalfa dan B-Complex ni k..

Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

Tumbuhan Alfalfa terdapat banyak manfaat, antaranya :

* Legakan sakit-sakit sendi dan belaka
* Membantu hilangkan kelesuan dan tekanan.
* Memberi kelegaan semasa period.
* Membantu Merawat arthitis
* Membantu Merawat athma
* Mencuci usus bagi membuang toksik
* Membantu membuang angin dalam badan
* Membantu mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
* Meneutralkan asid dalam badan
* Membantu masalah keputihan pada wanita.
* Membesar dan menegangkan payudara.
* Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri.
* Memulihkan urat selepas bersalin.
* Milk booster
* Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
* Meningkatkan stamina lelaki
* Membantu Melegakan masalah sembelit

PROMO ALFALFA BUY 6 FREE 1!!

20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan:
1. Merawat gangguan pencernaan
2. Mengawal kolestrol dalam darah
3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7. Mengurangkan simptom menopous
8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9. Merawat masalah sembelit
10. Menyahkan toksik dalam tubuh
11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13. Membantu masalah penghadaman
14. Membantu memperbanyakkan susu ibu
15. Mengurangkan masalah pundi kencing
16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17. Meningkatkan kesihatan prostat
18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19. Menghangatkan hubungan suami isteri
20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

B COMPLEX


● bertindak sebagai penenang kpd pesakit gastrik
● melengkap keperluan harian tubuh dan sistem saraf
● berlainan sifat dgn pain killer yg bersifat menghilangkn sakit yg sementara, no more pain killer



ok dah paham tak???

aku bukan penjual tetap shaklee k....klu korang nak..aku boleh lah nak order kan tok korang....supplement shaklee ni botol dia memang macam botol susu anak anak aku..bebesor kemain kan.....
tapi memang tahan lame okeh......leh tahan 2-3 bulan tok sebotol.....so berbaloi lah korang kalau nak memiliki supplemen ni.....

terbaru aku bagi kiddos aku minum meal shake....
aku campurkan sesudu meal shake dalam susu dorang...
feedback paling ketara kat khalishhh....
weiii...anergy lain macam...aku tak tipu......selera makan memang meningkat....
aku ade kot share pasal kenape aku bagi khalish minum susu pediasure selepas aku BF dia selama 2 tahun....
sebab selera makan dia tingtong....tapi lepas dia amik meal shake...lepas makan nasi sepinggan..dia akan mintak susu sebotol...lepas stengah jam..dia mintak lagi nak makan...
pastu dia memang tak pernah rase penat kalau menjerit sehari suntuk....
marsya pulak aku bagi dia supplement omega guard tok otak dia...

nampak x???
aku ni kalau benda tu betul dan bagus...aku memang akan continue membeli...tak kira lah mahal atau murah.....

kalau sesiape nak beli dengan harga special....boleh lah roger aku kat PM FB k......jangan malu k....

next aku nak review produk Jamu Ratus Warisan yang aku dan family dewasa aku amalkan......memang bagus kopi tu.....tak rugi korang beli k...

tapi tu weekeend ni aku review sebab pic tu de kat pc rumah...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH