Balistik

haluuuu...yeaayy esok cuti....
ioll nak gi dating ngan laki....
maklumlah...ptg tu dia nak gi memancing kan...so..kena lepasi tol dulu... ^_^
am i a happy wifey???
wakaka..

marilah aku nak mengkepoh aktiviti kekeluargaan makjemmah sabtu lepas...
for the 1st time aku bawak si tyco tengok wayang...
grrr..perasaan takut ade..nak terkucil ade...nak muntah ade ...
ape lah perangai ko nak buat nanti dek...
as usual....aku akan beli tiket online....so..boleh pilih seat.....
aku pilih seat paling kiri sebab kebetulan memang seat tu tok 4 orang...
dan paling belakang ...senang aku nak parking stroller tyco...
 beli kudap kudap sesiap..





seperti yang aku boleh agak...
dia memang behave tok 5 minit pertama..pastu dia akan memekik sebab suke cari pasal dengan kakak dia...
aku asingkan tempat duduk....
pon same....kejap kejap dia dok kat pangku pak dia...kejap kejap nak aku pangku...pastu kejap kejap kaki terselit kat seat///dah 1 hal nak menarik kaki dia...nasib seat belakang skali....so...tak ganggu orang lain...
pastu nak susu plak...ehh budak ni..tak senang makkaw nak tengok wayang lah...

tensi aku!!

tapi tengah dia dok main main tu...dia nak berpangku plak dengan aku..tetiber senyap....pastu aku perasan kepala dia terlentok kat tangan aku....ehhh dah tdo ko tyco.....muahaha...
1 kegembiraan buat warga pawagam ketika itu....phhewwww *lappoloh*
tyco ni memang senang nak tdo....cuma tanda dia nak tdo..dia akan merengek.....kadang kadang dia leh landing kat karpet pintu okeh....tarak hai....janji tdo... :)

baiklah meh aku review skit...
so far..laki makjemmah memang very the melayu...
ko ajak dia tengok citer omputih....memang ke laut lah dia belayar....

so far....pada awal filem...citer trus action..tarak tunggu jiwang jiwang part...
macam biase..aku memang suke aksi rosyam sebagai penyangak...
very the macho gituw kan...
ehhh...pastu aku macam suke gaya adi putra..
tinggi.....itam manis....auuwww.....
mesti romantikkan....auwww...
*panggggggggggggggggggggg*

walaupon filem aksi.....
aku tak semene mene leh menitiskan ayor mate ...
adddooiii...hilang kekentalan muke aku...nasib kinchan tak nampak....alah time nangis tu..ko buat buat lahborak borak dengan anak.....kahkahkah..
 nasib aku pakai maskara dan ayeliner kalis air....kalau tak....hurmm...


okeh tu je lah aktiviti minggu lepas...minggu ni...aku tak pikior lagi...tak kuar memane kot...
kata nak berjimat......


#uoll dah tengok ke dividen ASB...alahai.....macam malas je nak update..mesti ramai orang#

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH