Online memang mudah

yuhuuuu...siape pemalas dan suka berjimat......

korang korang mesti kaki soppin kan...kebanyakan kengkawan aku ni memang kaki soppin...hahahahaha...tak kisahlah online ke window ke door soppin ke....soppin dan wanita bagaikan aur dan tebing...( ni kalau cikgu BM aku dengar aku berperibahasa nangis dia ni) ...
sesiape follow blog aku mesti tau lah fiil aku kan..
kalau nak bergonjeng coti coti je aku mesti booking hotel through online kan...
selalunye pilihan aku adalah Booking.com atau AGODA ...tu kalau aku nak book hotel lah..tak kira lah dalam atau luar negara.....

ade jugak kadang kadang aku beli barang online kat GROUPON ....macam Photobook aku tu......aku order online je....senang kan.....tak yah bertenggek kat kedai gambor tu....bayar....dorang pos...

so......kalini...aku nak bagi korang Giveaway dari MILKADEAL ni......aku ni memang rajin signup benda-benda cenggini... berbelanja berhemah gituw...korang leh banding bandingkan reger.....

paling aku suka barang barang keperluan rumah lah selalunye aku banyak rembat...

korang signup je kat MILKADEAL tu.... memang best dapat email email dari dorang ...
mane tau korang signup tu de peluang menang gi cuti-cuti luar negara kan.....



LIKE FB : MILKADEAL

okeh2...selamat berbuka sumer...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH